Management franšízy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brodský, Zdeněk cze
dc.contributor.author Simkovičová, Eva
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:52:54Z
dc.date.available 2013-07-20T01:52:54Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/51908
dc.description.abstract První část této práce představuje franšízing, jakožto specifický způsob podnikání. Je zde poukázáno na výhody i nevýhody, které tato forma spolupráce přináší oproti klasickému podnikání. Dále je představen český a světový franšízový trh, jeho aktéři a jejich segmentace. Praktická část textu je zacílena na analýzu podnikání formou franšízy ve společnosti Coffeeshop Company s následným rozborem managementu, který je v praxi aplikován. Cílem této práce je provedení analýzy podnikání formou franšízy a managementu v uvedeném podniku a navržení případných změn a doporučení, které by vedly k odstranění eventuálních nedostatků a tím i k vyšší efektivnosti celé společnosti, včetně zefektivnění práce zaměstnanců. cze
dc.format 77 s. cze
dc.format.extent 3701916 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject franšízing cze
dc.subject franšíza cze
dc.subject franšízor cze
dc.subject franšízant cze
dc.subject management franšízingu cze
dc.subject CS PUSH cze
dc.subject franchising eng
dc.subject franchise eng
dc.subject franchiser eng
dc.subject franchisee eng
dc.subject franchise management eng
dc.subject CS PUSH eng
dc.title Management franšízy cze
dc.title.alternative Franchise management eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated First part of this thesis is concerned with franchising as a specific form of a business. It discusses advantages and disadvantages of this cooperation compared to the ordinary way of doing business. Furthermore, Czech and international franchise market is introduced, as well as its actors and their segmentation. Practical part of the thesis is aimed at analysis of business through franchise in the company Coffeeshop Company, followed by the analysis of Management that is applied in practise. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28527 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Téma práce, představení zkoumané společnosti, definování CS PUSH, pojem tajný zákazník, závěry práce, zodpovězení doplňujících otázek vedoucího práce. Jak je finančně náročná franšíza? cze
dc.identifier.stag 19636 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet