Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Panuš, Jan cze
dc.contributor.author Švajgl, Jakub
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:52:52Z
dc.date.available 2013-07-20T01:52:52Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/51902
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace na sociálních sítích se zaměřením na Facebook. V teoretické části je definován pojem sociální sítě, dále zde jsou představeny typy uživatelů používajících tyto sítě. Definován je web 2.0 a popsána historie sociálních sítí, rovněž samostatně historie sítě Facebook. V teoretické části rovněž nalezneme popis úspěšných aplikací marketingových strategii na Facebooku, typy reklamy na sociálních sítích a statistky týkající se Facebooku. V praktické části diplomové práce nalezneme analýzu 15 společností majících své stránky na sociální síti Facebook. cze
dc.format 88 s. cze
dc.format.extent 2357879 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject web 2.0 cze
dc.subject Facebook cze
dc.subject analýza cze
dc.subject marketing cze
dc.subject social network eng
dc.subject web 2.0 eng
dc.subject Facebook eng
dc.subject analysis eng
dc.subject marketing eng
dc.title Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích cze
dc.title.alternative Analysis of marketing communication on social networks eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Thesis is about analysis of marketing communication on social networks. Thesis is focused on Facebook. In theoretical part is defined term of social network, next you can find types of users on these networks. Defined is also web 2.0 and you can find description of social networks history and history of Facebook. Thesis also includes description of succesful marketing strategies on Facebook, types of advertising on social networks and statistics about Facebook. In practical part of thesis you can find analysis of 15 companies which have theirs pages on social network Facebook. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28135 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace na sociálních sítích. Cílem diplomové byla analýza komunikace na sociálních sítích. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené oponentem diplomové práce: 1. Jak si vysvětlujete diametrální rozdíly v parametrech C6, E6 či D6 pro jednotlivá odvětví (automobilový průmysl, oděvy, fastfood). Jak to lze interpretovat a vysvětlit? cze
dc.identifier.stag 19792 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet