dc.contributor.advisor |
Panuš, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Švajgl, Jakub |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:52:52Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:52:52Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51902 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace na sociálních sítích se zaměřením na Facebook. V teoretické části je definován pojem sociální sítě, dále zde jsou představeny typy uživatelů používajících tyto sítě. Definován je web 2.0 a popsána historie sociálních sítí, rovněž samostatně historie sítě Facebook. V teoretické části rovněž nalezneme popis úspěšných aplikací marketingových strategii na Facebooku, typy reklamy na sociálních sítích a statistky týkající se Facebooku.
V praktické části diplomové práce nalezneme analýzu 15 společností majících své stránky na sociální síti Facebook. |
cze |
dc.format |
88 s. |
cze |
dc.format.extent |
2357879 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
web 2.0 |
cze |
dc.subject |
Facebook |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
social network |
eng |
dc.subject |
web 2.0 |
eng |
dc.subject |
Facebook |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing communication on social networks |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Thesis is about analysis of marketing communication on social networks. Thesis is focused on Facebook. In theoretical part is defined term of social network, next you can find types of users on these networks. Defined is also web 2.0 and you can find description of social networks history and history of Facebook. Thesis also includes description of succesful marketing strategies on Facebook, types of advertising on social networks and statistics about Facebook.
In practical part of thesis you can find analysis of 15 companies which have theirs pages on social network Facebook. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28135 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace na sociálních sítích. Cílem diplomové byla analýza komunikace na sociálních sítích. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené oponentem diplomové práce:
1. Jak si vysvětlujete diametrální rozdíly v parametrech C6, E6 či D6 pro jednotlivá odvětví (automobilový průmysl, oděvy, fastfood). Jak to lze interpretovat a vysvětlit? |
cze |
dc.identifier.stag |
19792 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |