dc.contributor.advisor |
Horčička, Aleš |
cze |
dc.contributor.author |
Dvořáková, Eva |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:51:21Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:51:21Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51667 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje podnikové komunikaci. Klade důraz na propojenost mezi interní a externí komunikací pro dosažení úspěšnosti celkové podnikové komunikace. Zohledňuje zásady pro zvýšení úrovně efektivity komunikace. Prostřednictvím analýzy zkoumá užití komunikačních nástrojů a následně dosažení úrovně efektivity komunikace v reálném podniku. Na základě zjištěných nedostatků se v závěru téte práce navrhují doporučení ke zlepšení současného stavu. |
cze |
dc.format |
72 s. |
cze |
dc.format.extent |
3996296 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
podniková komunikace |
cze |
dc.subject |
interní podniková komunikace |
cze |
dc.subject |
externí podniková komunikace |
cze |
dc.subject |
komunikační nástroje |
cze |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
corporate communication |
eng |
dc.subject |
internal corporate communication |
eng |
dc.subject |
external corporate communication |
eng |
dc.subject |
communication instruments |
eng |
dc.title |
Komunikace vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Corporate Communication |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis is dediceted to corporate communication. It puts stress on the link between internal and external communication for the achievement of the global corporate communication. Tthe thesis takes account of principles for enhancing the efficiency of communication. Through the agency of analysis, it studies the usage of communication instruments and after that the achieved level of the efficiency of communication in a real business. At the end of the thesis, there are suggested recommendantions for improving the current situation, based on discovered shortcomings. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28540 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
: Představení tématu práce, proces komunikace, metody měření efektivnosti, profil podniku, analýza vnitřní komunikace, analýza vnější komunikace, SWOT analýza, hodnocení SWOT analýzy, návrhy a doporučení pro efektivní komunikaci. Definujte pojem efektivita. |
cze |
dc.identifier.stag |
16547 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |