dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Nováková, Tereza |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-06T13:42:19Z |
|
dc.date.available |
2013-06-06T13:42:19Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49501 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce na téma Formy, metody a trendy v oblasti vzdělávání dospělých obsahuje teoretickou část. Jsou v ní popsány základní pojmy, dále rozdělení andragogiky, vybrané formy a metody vzdělávání dospělých. V neposlední řadě jsou v ní uvedeny některé trendy v oblasti vzdělávání dospělých. Poslední část práce je věnována soft skills, školením soft skills a Bochumskému dotazníku.
Na závěr je proces vzdělávání dospělých shrnut a zhodnocen. |
cze |
dc.format |
79 s. |
cze |
dc.format.extent |
5379233 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
vzdělávání dospělých |
cze |
dc.subject |
andragogika |
cze |
dc.subject |
formy |
cze |
dc.subject |
metody |
cze |
dc.subject |
trendy |
cze |
dc.subject |
soft skills |
cze |
dc.subject |
education of the adults |
eng |
dc.subject |
andragogy |
eng |
dc.subject |
forms |
eng |
dc.subject |
methods |
eng |
dc.subject |
trends |
eng |
dc.subject |
soft skills |
eng |
dc.title |
Formy, metody a trendy v oblasti vzdělávání dospělých |
cze |
dc.title.alternative |
Forms, Methods and Trends in the Education of the Adults |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Křišťálová, Jana |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis on theme Forms, Methods and Trends in the Education of the Adults contains a theoretical part. There are described basic concepts of andragogy types, selected forms and methods of adult education.
Last part shows selected trends in process of education of adults. The last part is oriented on soft skills, description of soft skills training and evaulation using Bochum questionnaire.
In the end, there is a summary and avaulation of adult education process. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28165 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Autorka odpověděla fundovaně jen na některé otázky vedoucí práce. Její bakalářská práce má skutečně převážně popisný, kompilační charakter. Proto jsme hodnotili obhajobu jako velmi dobrou, tak jak navrhovala vedoucí bakalářské práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
19180 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |