dc.contributor.advisor |
Kostková, Klára |
cze |
dc.contributor.author |
Vačkářová, Monika |
|
dc.date.accessioned |
2013-03-08T09:38:04Z |
|
dc.date.available |
2013-03-08T09:38:04Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48976 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor paper primary concentrates on the concept of Intercultural Communicative Competence in accordance with English language teaching. This concept is being clarified mainly with help of theories and models of communicative competence and intercultural competence. This paper also tries to offer the use of ICC in practice. It does it not only by presenting possible approaches towards teaching ICC, but also through using available sources to create activities. These activities are then taught and consequently analyzed from the ICC point of view, which is the core of the practical part of this paper. |
eng |
dc.format |
92 s. |
cze |
dc.format.extent |
6123374 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
multikulturní kompetence |
cze |
dc.subject |
interkulturní kompetence |
cze |
dc.subject |
komunikativní kompetence |
cze |
dc.subject |
multicultural competence |
eng |
dc.subject |
intercultural competence |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.title |
Intrcultural Communicative Competence in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Interkulturní komunikativní kompetence ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se primárně zabývá konceptem Interkulturní komunikativní kompetence ve vztahu k výuce anglického jazyka. Tento koncept je objasněn především pomocí teorií a modelů týkajících se komunikativní kompetence a interkulturní kompetence. Práce se také snaží nabídnout využití konceptu IKK v praxi. Činí tak nejen popisem možných přístupů využitelných při zaměření ve výuce na koncept IKK, ale i představením dostupných zdrojů pro tvorbu aktivit. Aktivity jsou vyzkoušeny v praxi při výuce anglického jazyka a následovně postoupeny analýze z pohledu využití domén IKK. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D27736 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila krátce svoji práci a vyjádřila se k drobným připomínkám v posudcích. Její vystoupení bylo po všech stránkách na vynikající úrovni, proto komise potvrdila hodnocení výborně. |
cze |
dc.identifier.stag |
20221 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |