Marketingové řízení v podniku J. Ledvina a spol. - spol. s r. o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Šmejda, Milan
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:04:46Z
dc.date.available 2012-10-13T09:04:46Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48645
dc.description.abstract Cílem této bakalřáské práce je na základě vytvořené situační analýzy podniku zhodnotit současnou situaci ve společnosti J. Ledvina a spol.- spol. s r. o. a předložení návrhů na zlepšení situace s ohledem na marketingové řízení v dané společnosti. Obsahem bakalářské práce je část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Následující část bakalářské práce se zabývá analýzou podniku J. Ledvina a možnými marketingovými návrhy, které by mohli zlepšit situaci v podniku. cze
dc.format 42 s. cze
dc.format.extent 815813 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingové řízení cze
dc.subject marketingové prostředí cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject situační analýza cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject reklama cze
dc.subject marketing management eng
dc.subject marketing environment eng
dc.subject marketing communications eng
dc.subject situational analysis eng
dc.subject marketing strategy and advertising eng
dc.title Marketingové řízení v podniku J. Ledvina a spol. - spol. s r. o. cze
dc.title.alternative Marketing control in company J. Ledvina a spol. - spol. s r. o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis is focused on the evaluation of actual situation in J. Ledvina et al. - al. Ltd. and proposals for improving the situation with regard to marketing management in the company. The content of this work is the part that contains a description of the basic concepts of marketing and marketing management. The following part of the thesis deals with analysis firm J. Kidney marketing and possible suggestions that could improve the situation in the company. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26960 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem a cílem bakalářské práce. Cílem této bakalřáské práce je na základě vytvořené situační analýzy podniku zhodnotit současnou situaci ve společnosti J. Ledvina a spol.- spol. s r. o. a předložení návrhů na zlepšení situace s ohledem na marketingové řízení v dané společnosti. Obsahem bakalářské práce je část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Následující část bakalářské práce se zabývá analýzou podniku J. Ledvina a možnými marketingovými návrhy, které by mohli zlepšit situaci v podniku. Student odpověděl na otázky položené vedoucím práce: 1. Charakterizujte strukturu portfolia firmy J. Ledvina a spol. - spol. s r.o. 2. Poptávka (str. 31) klesá. V čem spatřujete pokles poptávky (cena produktu, případně dovoz). cze
dc.identifier.stag 11084 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet