Nové trendy v marketingové komunikaci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana
dc.contributor.author Hančíková, Pavla
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:04:00Z
dc.date.available 2012-10-13T09:04:00Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48517
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zpřehlednit moderní trendy v marketingové komunikaci, stručně vysvětlit jejich základní význam a aplikovat nové poznatky v kvalitativním marketingovém výzkumu formou dotazníku. Výsledek výzkumu vypovídá o popularitě nových trendů v marketingové komunikaci v cílové skupině (mezi dětmi středoškolského věku) a o vnímání marketingové komunikace dle stanovených kritérií - pohlaví a typu studia. cze
dc.format 37 s. cze
dc.format.extent 1111668 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject propagace cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject nové trendy cze
dc.subject marketing communication eng
dc.subject promotion eng
dc.subject survey eng
dc.subject new trends eng
dc.title Nové trendy v marketingové komunikaci cze
dc.title.alternative New trends in marketing communication eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to make modern trends in marketing communication more transparent, to explain their basic meaning and to apply new findings in qualitative marketing research by the form of a questionnaire. The result of the research testifies to the popularity of new trends in marketing communication in the target group (secondary school students) and about the perception of marketing communication according to the given criteria - sex and type of studies. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26964, D26996 (duplikát) cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka prezentovala bakalářskou práci na téma Nové trendy v marketingové komunikaci. cze
dc.identifier.stag 16814 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet