Analýza marketingové strategie společnosti JUTA, a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela cze
dc.contributor.author Ciprová, Hana
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:44:06Z
dc.date.available 2012-07-15T22:44:06Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46406
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUTA, a.s., Dvůr Králové nad Labem. V teoretické části jsou definovány základní pojmy strategického marketingu, praktická část se zabývá charakteristikou společnosti JUTA, a.s. a dále se věnuje konkrétnímu výrobku této společnosti - umělému trávníku JUTAgrass, jeho marketingové strategii a analýze konkurenčního prostředí pomocí Porterova modelu pěti sil a benchmarkingovému zkoumání. cze
dc.format 84 s. cze
dc.format.extent 4252616 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject situační analýza cze
dc.subject analýza SWOT cze
dc.subject JUTA a.s. cze
dc.subject JUTAgrass cze
dc.subject Porterův model pěti sil cze
dc.subject benchmarking cze
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject situation analysis eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject JUTA eng
dc.subject JUTAgrass eng
dc.subject Porter´s five forces model eng
dc.subject benchmarking eng
dc.title Analýza marketingové strategie společnosti JUTA, a.s. cze
dc.title.alternative Analysis of the marketing strategy of the JUTA company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Vávrová, Vendula cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated The dissertation deals with the marketing strategy of the company JUTA, a.s., Dvůr Králové nad Labem. In the theoretical part, there are defined the basic terms of the strategic marketing, the practical part deals with the characteristic of the company JUTA, a.s., and further deals with one of the specific product of the company - the artificial turf called JUTAgrass, its marketing strategy and analysis of the competetive environment using Porter´s five forces model and benchmarking research. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26137 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cíle diplomové práce. Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUTA, a.s., Dvůr Králové nad Labem. V teoretické části jsou definovány základní pojmy strategického marketingu, praktická část se zabývá charakteristikou společnosti JUTA, a.s. a dále se věnuje konkrétnímu výrobku této společnosti - umělému trávníku JUTAgrass, jeho marketingové strategii a analýze konkurenčního prostředí pomocí Porterova modelu pěti sil a benchmarkingovému zkoumání. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem: 1. Ve vaší práci hodnotíte konkurenceschopnost jednoho z produktů společnosti JUTA, a.s. Jaké je výrobkové portfolio této společnosti? 2. Domníváte se, že strategii společnosti lze hodnotit na základě jednoho, byť nejvýznamnějšího výrobku? 3. Ve své práci (kapitola 4.6.4.) zmiňujete, že společnost by se měla snažit udržet stávající a získat nové zákazníky. Popište jak. 4. Ve své práci se rozsáhle věnujete výrobkovému portfoliu společnosti JUTA, a.s. Může se dle Vašeho názoru odlišovat marketing firem v závislosti na výrobním zaměření a případně jak ? cze
dc.identifier.stag 13314 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet