Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Ciprová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:44:06Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:44:06Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46406 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUTA, a.s., Dvůr Králové nad Labem. V teoretické části jsou definovány základní pojmy strategického marketingu, praktická část se zabývá charakteristikou společnosti JUTA, a.s. a dále se věnuje konkrétnímu výrobku této společnosti - umělému trávníku JUTAgrass, jeho marketingové strategii a analýze konkurenčního prostředí pomocí Porterova modelu pěti sil a benchmarkingovému zkoumání. |
cze |
dc.format |
84 s. |
cze |
dc.format.extent |
4252616 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
situační analýza |
cze |
dc.subject |
analýza SWOT |
cze |
dc.subject |
JUTA a.s. |
cze |
dc.subject |
JUTAgrass |
cze |
dc.subject |
Porterův model pěti sil |
cze |
dc.subject |
benchmarking |
cze |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
situation analysis |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.subject |
JUTA |
eng |
dc.subject |
JUTAgrass |
eng |
dc.subject |
Porter´s five forces model |
eng |
dc.subject |
benchmarking |
eng |
dc.title |
Analýza marketingové strategie společnosti JUTA, a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of the marketing strategy of the JUTA company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vávrová, Vendula |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The dissertation deals with the marketing strategy of the company JUTA, a.s., Dvůr Králové nad Labem. In the theoretical part, there are defined the basic terms of the strategic marketing, the practical part deals with the characteristic of the company JUTA, a.s., and further deals with one of the specific product of the company - the artificial turf called JUTAgrass, its marketing strategy and analysis of the competetive environment using Porter´s five forces model and benchmarking research. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26137 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cíle diplomové práce. Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUTA, a.s., Dvůr Králové nad Labem. V teoretické části jsou definovány základní pojmy strategického marketingu, praktická část se zabývá charakteristikou společnosti JUTA, a.s. a dále se věnuje konkrétnímu výrobku této společnosti - umělému trávníku JUTAgrass, jeho marketingové strategii a analýze konkurenčního prostředí pomocí Porterova modelu pěti sil a benchmarkingovému zkoumání. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
1. Ve vaší práci hodnotíte konkurenceschopnost jednoho z produktů společnosti JUTA, a.s. Jaké je výrobkové portfolio této společnosti?
2. Domníváte se, že strategii společnosti lze hodnotit na základě jednoho, byť nejvýznamnějšího výrobku?
3. Ve své práci (kapitola 4.6.4.) zmiňujete, že společnost by se měla snažit udržet stávající a získat nové zákazníky. Popište jak.
4. Ve své práci se rozsáhle věnujete výrobkovému portfoliu společnosti JUTA, a.s. Může se dle Vašeho názoru odlišovat marketing firem v závislosti na výrobním zaměření a případně jak ? |
cze |
dc.identifier.stag |
13314 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|