dc.contributor.advisor |
Hemžská, Andrea |
|
dc.contributor.author |
Kříž, Rostislav
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:43:44Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:43:44Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46337 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na analýzu postavení letecké společnosti ČSA na trhu v ČR. Nejprve obecně popisuje nabídku a poptávku v dopravě. Potom představuje leteckou společnost ČSA a služby, které podnik nabízí. Zaměřuje se i na konkurenční letecké společnosti a analýzu vnějších vlivů působících na společnost. Na základě těchto analýz jsou navržena a zhodnocena opatření na zlepšení postavení společnosti na trhu letecké dopravy. |
cze |
dc.format |
99 s. |
|
dc.format.extent |
1301023 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
České aerolinie |
cze |
dc.subject |
letecké společnosti |
cze |
dc.subject |
poptávky |
cze |
dc.subject |
nabídky |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
Czech Airlines |
eng |
dc.subject |
air carrier |
eng |
dc.subject |
demand |
eng |
dc.subject |
supply |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.title |
Postavení leteckého dopravce ČSA na trhu v ČR z hlediska nabídky a poptávky po jeho službách |
cze |
dc.title.alternative |
Position of the air carrier ČSA on the market in Czech Republic in terms of supply and demand for its services |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hrdlička, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the analysis position of the air carrier ČSA on the market in Czech Republic. Firstly descriptions generally supply and demand in the transport. Then, present the air carrier ČSA and deal with attendances, which company offers. It focused on the competing air company and analysis external influence effects on the company. On the basis these analysis are proposition and classification measures to improve the position company on the air transport market. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D26399 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant dokázal svou diplomovou práci vcelku dobrým způsobem objasnit. V problematice se orientoval s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděl s určitými nepřesnostmi. |
cze |
dc.identifier.stag |
18113 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |