Postavení leteckého dopravce ČSA na trhu v ČR z hlediska nabídky a poptávky po jeho službách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hemžská, Andrea
dc.contributor.author Kříž, Rostislav
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:43:44Z
dc.date.available 2012-07-15T22:43:44Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46337
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na analýzu postavení letecké společnosti ČSA na trhu v ČR. Nejprve obecně popisuje nabídku a poptávku v dopravě. Potom představuje leteckou společnost ČSA a služby, které podnik nabízí. Zaměřuje se i na konkurenční letecké společnosti a analýzu vnějších vlivů působících na společnost. Na základě těchto analýz jsou navržena a zhodnocena opatření na zlepšení postavení společnosti na trhu letecké dopravy. cze
dc.format 99 s.
dc.format.extent 1301023 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject České aerolinie cze
dc.subject letecké společnosti cze
dc.subject poptávky cze
dc.subject nabídky cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject Czech Airlines eng
dc.subject air carrier eng
dc.subject demand eng
dc.subject supply eng
dc.subject competition eng
dc.title Postavení leteckého dopravce ČSA na trhu v ČR z hlediska nabídky a poptávky po jeho službách cze
dc.title.alternative Position of the air carrier ČSA on the market in Czech Republic in terms of supply and demand for its services eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Hrdlička, Tomáš
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on the analysis position of the air carrier ČSA on the market in Czech Republic. Firstly descriptions generally supply and demand in the transport. Then, present the air carrier ČSA and deal with attendances, which company offers. It focused on the competing air company and analysis external influence effects on the company. On the basis these analysis are proposition and classification measures to improve the position company on the air transport market. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D26399
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Diplomant dokázal svou diplomovou práci vcelku dobrým způsobem objasnit. V problematice se orientoval s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděl s určitými nepřesnostmi. cze
dc.identifier.stag 18113 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account