Způsoby integrace žáků z marginalizovaných skupin

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pabian, Petr cze
dc.contributor.author Krištofová, Iveta
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:43:08Z
dc.date.available 2012-07-15T22:43:08Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46223
dc.description.abstract Práce se zabývá přípravnými třídami a jejich vlivem na školní úspěšnost dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Zkoumá vliv docházky do přípravných tříd na rozvoj dětí a také jejich školní integraci. Zároveň se zabývá institutem asistenta pedagoga. Snaží se odpovědět na výzkumnou otázku: Jsou přípravné třídy účinné v překonávání překážek školní neúspěšnosti dětí z marginalizovaných skupin a opravdu přispívají k jejich školní integraci? Z výzkumu vyplývá, že přípravné třídy těmto dětem opravdu pomáhají, ale jejich účinek by bylo vhodné doplnit dalším integračním nástrojem- asistentem pedagoga, nebo jejich účinek posílit delší docházkou. cze
dc.format 44 s. cze
dc.format.extent 869104 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject přípravné třídy cze
dc.subject asistenti pedagoga cze
dc.subject děti ze sociálně znevýhodněného prostředí cze
dc.subject preparatory classes eng
dc.subject pedagogic assistants eng
dc.subject children from socially disadvantaging background eng
dc.title Způsoby integrace žáků z marginalizovaných skupin cze
dc.title.alternative Way of integration of the pupils from marginal groups eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Synková, Hana cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This work deals with preparatory classes and its influence on school success of children from socially disadvantaging background. It is focused on their progress and integration due to these classes. It also deals with the institute of pedagogic assistant. It tries to respond the question: Are the preparatory classes effective in overcoming school handicap of children from socially disadvantaging backround and support their school integration? The results are that preparatory classes help these children, but it should be support with another tool of integration- pedagogic assistant, or it should have longer attendance. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Komunitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D26852 cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.identifier.stag 17564 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet