Teacher Roles in the Context of Waldorf School

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kostková, Klára cze
dc.contributor.author Bečková, Barbora
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:41:01Z
dc.date.available 2012-07-15T22:41:01Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45829
dc.description.abstract The aim of this bachelor thesis is to introduce Waldorf School, one of the alternative school operating in the Czech Republic, a teacher, one of the factors of an educational process, and teacher roles at first and subsequently verify whether teaching the English language at the chosen Waldorf primary school is more learner-centred than teaching the English language at the chosen standard primary school. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part provided the theoretical basis for the research which had been conducted and subsequently described in the practical part. eng
dc.format 44 s. cze
dc.format.extent 4583413 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject alternativní školy cze
dc.subject waldorfská škola cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject role učitele cze
dc.subject vyučování zaměřené na učitele cze
dc.subject vyučování zaměřené na žáka cze
dc.subject alternative schools eng
dc.subject Waldorf School eng
dc.subject teachers eng
dc.subject teacher roles eng
dc.subject teacher-centeredness eng
dc.subject learner-centeredness eng
dc.title Teacher Roles in the Context of Waldorf School eng
dc.title.alternative Role učitele v kontextu Waldorfské školy cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated Cílem této bakalářské práce je nejprve představit waldorfskou školu, což je jedna z alternativních škol působících v České republice, učitele, jednoho z faktorů edukačního procesu a role učitele a poté ověřit jestli je výuka anglického jazyka na vybrané waldorfské základní škole více zaměřená na žáka než výuka anglického jazyka na vybrané standardní základní škole. Tato práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytla teoretický základ pro výzkum, který byl nejprve proveden a následně popsán v praktické části. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D26846 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 16587 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account