dc.contributor.advisor |
Křišťálová, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Vaňurová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:40:38Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:40:38Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45757 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na důležitost motivace v procesu učení. Jsou zde charakterizovány základní pojmy a nejvýznamnější motivační teorie. Práce se dále zabývá motivací v učební činnosti a postoji žáků k jednotlivým předmětům. Cílem praktické části této práce je zmapovat motivaci žáků k učení na ZŠ Řečany nad Labem. Je zde realizován kvantitativní výzkum pomocí metody dotazníkového šetření mezi žáky této školy. |
cze |
dc.format |
70 s. |
cze |
dc.format.extent |
1880471 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
motivační teorie |
cze |
dc.subject |
motivace k učení |
cze |
dc.subject |
odměny |
cze |
dc.subject |
tresty |
cze |
dc.subject |
potřeby |
cze |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.subject |
motivation theory |
eng |
dc.subject |
motivation in the learning process |
eng |
dc.subject |
awards |
eng |
dc.subject |
punishment |
eng |
dc.subject |
leeds |
eng |
dc.title |
Motivace žáků k učení na ZŠ Řečany nad Labem |
cze |
dc.title.alternative |
Motivation of Pupils to Learning at the Primary School in Řečany nad Labem |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Sychrová, Adriana |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is divided into two parts: a theoretical one and practical one. The theoretical part focuses on the importance of motivation in the learning process. There are characterized the most basic concepts and theories of motivation in the theoretical part. The paper focuses on motivation in learning activities and attitudes of students to individual subjects. The aim of the practical part of this work is to explore the motivation of students to learn at school of Řečany nad Labem. There is a quantitative research conducted using the survey among students of this school. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D26745 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.identifier.stag |
15933 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |