dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Kratochvíl, Tomáš |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:40:05Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:40:05Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45664 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá strategií CRM (řízení vztahů se zákazníky), vysvětluje její podstatu a popisuje její přínos pro podniky jakožto prostředku k budování dlouhodobých a oboustranně prospěšných vztahů. Dále jsou popsány segmentace zákaznických základen, jednotlivé úrovně a struktury vztahů se zákazníky a jejich návaznost na diferencované řízení vztahů. Podrobněji jsou popsány možnosti posilování vztahů se zákazníky včetně posledních trendů v této oblasti, které vedou k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků a tím i k vyšší ziskovosti firmy. |
cze |
dc.format |
63 s. |
cze |
dc.format.extent |
1496031 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
CRM |
cze |
dc.subject |
vztahy se zákazníky |
cze |
dc.subject |
strengthening relationships with customers |
eng |
dc.title |
Posilování vztahů se zákazníky u vybraného chemického oboru podnikání |
cze |
dc.title.alternative |
Strengthening Relationships with Customers in Selected Chemical SBU |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Dacer, Richard |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The work deals with the strategy of CRM (customer relationship management), explains the essence and describes its benefits for businesses as a means of building long-term and mutually beneficial relations. Further, the segmentation of customer bases, individual level and structure of relationships with customers and their relation to differential relationship management are described. The possibility of strengthening relationships with customers, including the latest trends in this field that lead to achieving higher customer satisfaction and thus higher profitability of the company are described in more details. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D26634 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.rights.physicalunit |
práce není přístupná |
cze |
dc.description.defence |
Jaké náklady na CRM vynakládají české firmy ve srovnání se zahraničními?
Jakým způsobem by zviditelnění Synthesia, a.s. pomocí propagace spolupráce s významnými dodavateli a odběrateli mohlo přispět k dalšímu rozvoji firmy?
Co znamenají "Bariéry v rozvoji spolupráce v hodnotové síti - bariéry související s povinností čištění odpadních vod"?
V čem vidíte hlavní přínosy subjektů v hodnotové síti?
V čem spočívá jejich positioning?
Jak strategii CRM vlastně uplatňují?
A z hlediska typu?
Jakou kastomizaci?
"Spolupráce s konkurencí" - setkal jste se s případem, že oni by něco nakupovali od konkurenta? Vysvětlete tu spolupráci s konkurenty.
Jak byste zhodnotil inovační potenciál v podniku? |
cze |
dc.identifier.stag |
17959 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |