Posilování vztahů se zákazníky u vybraného chemického oboru podnikání

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana cze
dc.contributor.author Kratochvíl, Tomáš
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:40:05Z
dc.date.available 2012-07-15T22:40:05Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45664
dc.description.abstract Práce se zabývá strategií CRM (řízení vztahů se zákazníky), vysvětluje její podstatu a popisuje její přínos pro podniky jakožto prostředku k budování dlouhodobých a oboustranně prospěšných vztahů. Dále jsou popsány segmentace zákaznických základen, jednotlivé úrovně a struktury vztahů se zákazníky a jejich návaznost na diferencované řízení vztahů. Podrobněji jsou popsány možnosti posilování vztahů se zákazníky včetně posledních trendů v této oblasti, které vedou k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků a tím i k vyšší ziskovosti firmy. cze
dc.format 63 s. cze
dc.format.extent 1496031 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject CRM cze
dc.subject vztahy se zákazníky cze
dc.subject strengthening relationships with customers eng
dc.title Posilování vztahů se zákazníky u vybraného chemického oboru podnikání cze
dc.title.alternative Strengthening Relationships with Customers in Selected Chemical SBU eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Dacer, Richard cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated The work deals with the strategy of CRM (customer relationship management), explains the essence and describes its benefits for businesses as a means of building long-term and mutually beneficial relations. Further, the segmentation of customer bases, individual level and structure of relationships with customers and their relation to differential relationship management are described. The possibility of strengthening relationships with customers, including the latest trends in this field that lead to achieving higher customer satisfaction and thus higher profitability of the company are described in more details. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D26634 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.rights.physicalunit práce není přístupná cze
dc.description.defence Jaké náklady na CRM vynakládají české firmy ve srovnání se zahraničními? Jakým způsobem by zviditelnění Synthesia, a.s. pomocí propagace spolupráce s významnými dodavateli a odběrateli mohlo přispět k dalšímu rozvoji firmy? Co znamenají "Bariéry v rozvoji spolupráce v hodnotové síti - bariéry související s povinností čištění odpadních vod"? V čem vidíte hlavní přínosy subjektů v hodnotové síti? V čem spočívá jejich positioning? Jak strategii CRM vlastně uplatňují? A z hlediska typu? Jakou kastomizaci? "Spolupráce s konkurencí" - setkal jste se s případem, že oni by něco nakupovali od konkurenta? Vysvětlete tu spolupráci s konkurenty. Jak byste zhodnotil inovační potenciál v podniku? cze
dc.identifier.stag 17959 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet