Animační systém pro 3D aplikace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Veselý, Petr cze
dc.contributor.author Košta, Vít
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:40:01Z
dc.date.available 2012-07-15T22:40:01Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45655
dc.description.abstract Tato práce se zabývá animačními technikami, které se používají především v počítačových hrách a 3D modelovacích a animačních aplikacích. Mezi tyto techniky patří klíčovaná animace, pohyb po křivce, skeletální animace a morfování tvarů. Také je představena knihovna animačního systému, která všechny tyto techniky používá. Součástí práce je i ukázková aplikace, která využívá animační systém a OpenGL API a ukazuje, jak využít GPU pro akceleraci některých technik animace. cze
dc.format 47 s. cze
dc.format.extent 20814873 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject animace cze
dc.subject klíčovaná cze
dc.subject cesty cze
dc.subject křivky cze
dc.subject skeletální cze
dc.subject morfování cze
dc.subject animation cze
dc.subject skeletal cze
dc.subject morph cze
dc.subject curves cze
dc.subject key-frames cze
dc.subject paths cze
dc.title Animační systém pro 3D aplikace cze
dc.title.alternative Animation system for 3D applications eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This work is focused on animation techniques mainly used in computer games and 3D applications for artists. These include key-framed animation, curve paths, skeletal animation and mesh morphing. This work also presents animation system library, which uses all these techniques. Also demonstration application is important part of this work. The demo app uses OpenGL API and shows how to use GPU to accelerate some animation techniques. eng
dc.description.department Katedra informačních technologií cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D26754 cze
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Bakalářská práce se zabývala teoretickým popisem vybraných metod 3D animací při tvorbě her a praktická tvorba animačního systému využívajícího tyto metody. Dle vedoucího práce pracoval student samostatně a prokázal teoretické znalosti z oblasti počítačové 3D animace, které se systematicky věnuje delší dobu. Rovněž v praktické části student prokázal velmi dobré znalosti několika technologií a programátorských technik. Student výborně reagoval na otázky vedoucího práce a členů komise. Komise navrhla klasifikační stupeň výborně minus. cze
dc.identifier.stag 18614 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet