dc.contributor.advisor |
Veselý, Petr |
cze |
dc.contributor.author |
Košta, Vít
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:40:01Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:40:01Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45655 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá animačními technikami, které se používají především v počítačových hrách a 3D modelovacích a animačních aplikacích. Mezi tyto techniky patří klíčovaná animace, pohyb po křivce, skeletální animace a morfování tvarů. Také je představena knihovna animačního systému, která všechny tyto techniky používá. Součástí práce je i ukázková aplikace, která využívá animační systém a OpenGL API a ukazuje, jak využít GPU pro akceleraci některých technik animace. |
cze |
dc.format |
47 s. |
cze |
dc.format.extent |
20814873 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
animace |
cze |
dc.subject |
klíčovaná |
cze |
dc.subject |
cesty |
cze |
dc.subject |
křivky |
cze |
dc.subject |
skeletální |
cze |
dc.subject |
morfování |
cze |
dc.subject |
animation |
cze |
dc.subject |
skeletal |
cze |
dc.subject |
morph |
cze |
dc.subject |
curves |
cze |
dc.subject |
key-frames |
cze |
dc.subject |
paths |
cze |
dc.title |
Animační systém pro 3D aplikace |
cze |
dc.title.alternative |
Animation system for 3D applications |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on animation techniques mainly used in computer games and 3D applications for artists. These include key-framed animation, curve paths, skeletal animation and mesh morphing. This work also presents animation system library, which uses all these techniques. Also demonstration application is important part of this work. The demo app uses OpenGL API and shows how to use GPU to accelerate some animation techniques. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D26754 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Bakalářská práce se zabývala teoretickým popisem vybraných metod 3D animací při tvorbě her a praktická tvorba animačního systému využívajícího tyto metody. Dle vedoucího práce pracoval student samostatně a prokázal teoretické znalosti z oblasti počítačové 3D animace, které se systematicky věnuje delší dobu. Rovněž v praktické části student prokázal velmi dobré znalosti několika technologií a programátorských technik. Student výborně reagoval na otázky vedoucího práce a členů komise. Komise navrhla klasifikační stupeň výborně minus. |
cze |
dc.identifier.stag |
18614 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |