dc.contributor.advisor |
Vít, Marek |
cze |
dc.contributor.author |
Krobová, Lucie |
|
dc.date.accessioned |
2012-02-06T17:22:32Z |
|
dc.date.available |
2012-02-06T17:22:32Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/42444 |
|
dc.description.abstract |
This paper focuses on the use of video and TV in English lessons, namely in teaching of some subskills. The theoretical part analyzes general aspects concerning video itself and video watching for language teaching purposes. It is also aimed at integration of video into the lesson and the theory of teaching subskills. The practical part is based on the questionnaire conducted with the students from high schools. The findingsof the questionnaire are further evaluated and compared with the theory. |
eng |
dc.format |
46 s. |
cze |
dc.format.extent |
360771 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
video |
cze |
dc.subject |
sledování videa |
cze |
dc.subject |
video materiály |
cze |
dc.subject |
učení jazykových prostředků |
cze |
dc.subject |
prezentace slovní zásoby a výslovnosti |
cze |
dc.subject |
video |
eng |
dc.subject |
video watching |
eng |
dc.subject |
video materials |
eng |
dc.subject |
teaching subskilss |
eng |
dc.subject |
presentation of vocabulary and pronunciation |
eng |
dc.title |
Use of Video and TV in Teaching Subskills |
eng |
dc.title.alternative |
Použití videa a televize při výuce jazykových prostředků |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato práce se zabývá použitím videa a televize v hodinách anglického jazyka, přesněji řečeno, při výuce některých jazykových prostředků. Teoretická část analyzuje hlavní aspekty týkající se videa samotného a také aspekty důležité pro sledování videa pro účely vzdělávací. Tato část práce se rovněž zaměřuje na začlenění videa do vyučovací hodiny a na teorii učení jazykových prostředků. Praktická část se opírá o dotazník, který je vyplňován studenty středních škol. Dotazník zjišťuje zkušenosti studentů týkající se sledování videa na základních školách. Ty jsou dále vyhodnocovány a srovnávány s terorií. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25626 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
13807 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |