Use of Video and TV in Teaching Subskills

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vít, Marek cze
dc.contributor.author Krobová, Lucie
dc.date.accessioned 2012-02-06T17:22:32Z
dc.date.available 2012-02-06T17:22:32Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/42444
dc.description.abstract This paper focuses on the use of video and TV in English lessons, namely in teaching of some subskills. The theoretical part analyzes general aspects concerning video itself and video watching for language teaching purposes. It is also aimed at integration of video into the lesson and the theory of teaching subskills. The practical part is based on the questionnaire conducted with the students from high schools. The findingsof the questionnaire are further evaluated and compared with the theory. eng
dc.format 46 s. cze
dc.format.extent 360771 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject video cze
dc.subject sledování videa cze
dc.subject video materiály cze
dc.subject učení jazykových prostředků cze
dc.subject prezentace slovní zásoby a výslovnosti cze
dc.subject video eng
dc.subject video watching eng
dc.subject video materials eng
dc.subject teaching subskilss eng
dc.subject presentation of vocabulary and pronunciation eng
dc.title Use of Video and TV in Teaching Subskills eng
dc.title.alternative Použití videa a televize při výuce jazykových prostředků cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated Tato práce se zabývá použitím videa a televize v hodinách anglického jazyka, přesněji řečeno, při výuce některých jazykových prostředků. Teoretická část analyzuje hlavní aspekty týkající se videa samotného a také aspekty důležité pro sledování videa pro účely vzdělávací. Tato část práce se rovněž zaměřuje na začlenění videa do vyučovací hodiny a na teorii učení jazykových prostředků. Praktická část se opírá o dotazník, který je vyplňován studenty středních škol. Dotazník zjišťuje zkušenosti studentů týkající se sledování videa na základních školách. Ty jsou dále vyhodnocovány a srovnávány s terorií. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D25626
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 13807 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet