dc.contributor.advisor |
Mandysová, Ivana |
|
dc.contributor.author |
Jirková, Kateřina |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:32:04Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:32:04Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/41973 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována informačním střediskům Evropské unie, komunikačním strategiím, z kterých vyšel podklad pro informační systémy, kterých jsou informační místa součástí. Zaměřila jsem
se na jednotlivá informační střediska a to Europe Direct, Eurocentrum a Euro Info centrum, provozovaná Evropskou komisí, Úřadem vlády České republiky, Úřadem vlády Slovenské republiky. Dva hlavní systémy poskytující informace o EU veřejnosti využívané v České republice porovnáváme navzájem a poté se systémem informování o evropských záležitostech na Slovensku. Dále je součástí práce porovnání Pardubických informačních středisek, výzkum informovanosti občanů o existenci
a využívání informačních míst v Pardubicích a návrh na zlepšení poskytování informací o Evropské unii občanům České republiky. |
cze |
dc.format |
58 s. |
|
dc.format.extent |
2955999 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
komunikační strategie |
cze |
dc.subject |
evropská komise |
cze |
dc.subject |
Europe direct |
cze |
dc.subject |
Úřad vlády České republiky |
cze |
dc.subject |
Eurocentrum |
cze |
dc.subject |
Úřad vlády Slovenské republiky |
cze |
dc.subject |
Euro info centrum |
cze |
dc.subject |
communication strategy |
eng |
dc.subject |
european commission |
eng |
dc.subject |
Office of the government of the Czech republic |
eng |
dc.subject |
Eurocentre |
eng |
dc.subject |
Office of the government of the Slovak republic |
eng |
dc.title |
Informační střediska Evropské unie v České republice |
cze |
dc.title.alternative |
Information centre of the European union in the Czech republic |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is dedicated to the information centers of the European Union, communication strategies, from which came the basis for information systems, which are part of the information space. I focused on the individual information centers - the Europe Direct, Eurocentre and Euro Info Centre, operated by the European Commission, Office of the Czech Republic, the Slovak Government Office.
We compare two major systems providing information for public in the Czech Republic
to each other and then we compare the system of information on European affairs in Slovakia.
The comparison of the Pardubice information centers, public awareness of the existence and use
of information points in Pardubice and a proposal to improve information about the European Union, citizens of the Czech Republic is the part of the research. |
eng |
dc.description.department |
Ústav veřejné správy a práva |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D25284 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.defence |
V průběhu diskuse studentka odpovídala na následující otázku:
1) Co by se dalo zlepšit v obou systémech z hlediska komunikace s veřejností, jaké jsou klady a zápory obou zkoumaných systémů v tomto ohledu?
Další otázky při rozpravě:
Na základě čeho (jakých dat) jste dospěla ke zrušení telefonní infolinky? Kolik repondetů bylo osloveno dotazníkovým šetřením? |
cze |
dc.identifier.stag |
14008 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |