Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Zuzana
dc.contributor.author Hancková, Kristýna
dc.date.accessioned 2011-09-07T05:40:09Z
dc.date.available 2011-09-07T05:40:09Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/40920
dc.description.abstract Předkládaná práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a její atributy. Byly dokumentovány práce autorů, kteří se touto problematikou zaobírají. Ukázalo se, že v některých směrech existují odlišná pojetí, na něž jsou uvedeny příslušné odkazy. Vztahy mezi dodavatelem a zákazníkem mají velmi široké dimenze a při maximálním uspokojování potřeb zákazníka nutno vycházet z daných specifických podmínek tohoto vztahu. cze
dc.format 57 s.
dc.format.extent 2663032 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject hodnoty pro zákazníky cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject atributy hodnoty pro zákazníka cze
dc.subject výnosy cze
dc.subject náklady cze
dc.subject customer values eng
dc.subject customers eng
dc.subject attributes of customer value eng
dc.subject yields eng
dc.subject costs eng
dc.title Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu cze
dc.title.alternative Customer value and it´s atributes of a car service eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated This work is focused on customer value and its attributes. Works of authors, who are interested in this problem have been documented. It turned out that in some respects, there are different concepts, which are given the appropriate links. Relations between the supplier and the customer have a very large dimension and the maximum satisfaction of customer needs to be given based on the specific circumstances of the relationship. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D25123
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Záležitost cílů Vaší práce - je pravda, že hlavní cíl je rozdělen pouze na dvě části, a to charakteristika nabízených služeb a charakteristika řidičů jeho vozu. Jak jste vybírala vzorek respondentů? Proč jste se vůbec tak rozhodla? Použitá literatura - proč nepoužíváte internetové zdroje? Dokážete mi vysvětlit, jakou hodnotu ta Vaše práce má pro autoservis? Jaký je celkový závěr se spokojeností v daném autoservisu? cze
dc.identifier.stag 15381 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet