dc.contributor.advisor |
Kudláčková, Nina |
|
dc.contributor.author |
Hronek, František
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T23:25:54Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T23:25:54Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39773 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem práce je analýza systému silničních komunikací, vedoucích mezi okrajovým autobusovým stanovištěm Černý Most a Ústředním autobusovým nádražím Florenc, v hlavním městě Praze. V práci jsou porovnávány časy potřebné pro dosažení Ústředního autobusového nádraží Florenc z okrajových autobusových stanovišť systémem pražského metra se skutečnými jízdními dobami spojů, přijíždějících z okrajových stanovišť na Ústřední autobusové nádraží Florenc. Na základě výsledků této analýzy jsou navržena doporučení, vedoucí k eliminaci vlivu pražského provozu na jízdní doby vnitrostátních autobusvých spojů. Součástí práce je též anketa provedená mezi cestujícícmi na Ústředním autobusovém nádraží Florenc s cílem zjistit jejich názor na navržená doporučení. |
cze |
dc.format |
72 s. |
|
dc.format.extent |
14464109 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
vnitrostátní autobusová doprava |
cze |
dc.subject |
autobusová nádraží |
cze |
dc.subject |
Florenc |
cze |
dc.subject |
Černý Most |
cze |
dc.subject |
silniční provoz |
cze |
dc.subject |
Praha |
cze |
dc.subject |
metro |
cze |
dc.subject |
inland bus transport |
eng |
dc.subject |
bus stations |
eng |
dc.subject |
transport |
eng |
dc.subject |
Prague |
eng |
dc.subject |
underground |
eng |
dc.title |
Optimalizace vedení tras vnitrostátních autobusových linek na území hlavního města Prahy |
cze |
dc.title.alternative |
Optimization of route survey of intrastate bus lines in the capital Prague urban area |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work analyses the system of roads that connects bus stations located in the periphery of Prague with Central Bus Station Florenc in the city centre, the density of transport in the monitoring Prague´s streets and its impact on delay of buses that use these roads. The time that is needed for reaching bus stations in the periphery by Prague´s Underground from Florenc is compared with times from timetables from the periphery´s station to Florenc. As a result of this analysis some recommendations are suggested to reduce an influence of Prague´s transport and an inland bus transport and an influence of these measures at the density of Prague´s metro. This work includes the opinion poll that was carried out at Central Bus Station Florenc to investigate opinions of travellers at these recommendations. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D24264 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |