Optimalizace vedení tras vnitrostátních autobusových linek na území hlavního města Prahy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kudláčková, Nina
dc.contributor.author Hronek, František
dc.date.accessioned 2011-07-11T23:25:54Z
dc.date.available 2011-07-11T23:25:54Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39773
dc.description.abstract Předmětem práce je analýza systému silničních komunikací, vedoucích mezi okrajovým autobusovým stanovištěm Černý Most a Ústředním autobusovým nádražím Florenc, v hlavním městě Praze. V práci jsou porovnávány časy potřebné pro dosažení Ústředního autobusového nádraží Florenc z okrajových autobusových stanovišť systémem pražského metra se skutečnými jízdními dobami spojů, přijíždějících z okrajových stanovišť na Ústřední autobusové nádraží Florenc. Na základě výsledků této analýzy jsou navržena doporučení, vedoucí k eliminaci vlivu pražského provozu na jízdní doby vnitrostátních autobusvých spojů. Součástí práce je též anketa provedená mezi cestujícícmi na Ústředním autobusovém nádraží Florenc s cílem zjistit jejich názor na navržená doporučení. cze
dc.format 72 s.
dc.format.extent 14464109 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject vnitrostátní autobusová doprava cze
dc.subject autobusová nádraží cze
dc.subject Florenc cze
dc.subject Černý Most cze
dc.subject silniční provoz cze
dc.subject Praha cze
dc.subject metro cze
dc.subject inland bus transport eng
dc.subject bus stations eng
dc.subject transport eng
dc.subject Prague eng
dc.subject underground eng
dc.title Optimalizace vedení tras vnitrostátních autobusových linek na území hlavního města Prahy cze
dc.title.alternative Optimization of route survey of intrastate bus lines in the capital Prague urban area eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated This work analyses the system of roads that connects bus stations located in the periphery of Prague with Central Bus Station Florenc in the city centre, the density of transport in the monitoring Prague´s streets and its impact on delay of buses that use these roads. The time that is needed for reaching bus stations in the periphery by Prague´s Underground from Florenc is compared with times from timetables from the periphery´s station to Florenc. As a result of this analysis some recommendations are suggested to reduce an influence of Prague´s transport and an inland bus transport and an influence of these measures at the density of Prague´s metro. This work includes the opinion poll that was carried out at Central Bus Station Florenc to investigate opinions of travellers at these recommendations. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D24264
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet