dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Neoralová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T22:25:43Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T22:25:43Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39655 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na využití marketingových nástrojů ve firmě Ewerel. Teoretická část definuje obecné pojmy spojené s marketingem. Praktická část charakterizuje firmu a popisuje její současný stav marketingového řízení. Na základě marketingového výzkumu jsou určeny návrhy nových marketingových prostředků. |
cze |
dc.format |
58 s. |
cze |
dc.format.extent |
4998045 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
Ewerel |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing management |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
market research |
eng |
dc.title |
Marketingové řízení společnosti Ewerel |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing Management of Ewerel Company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The work deals with a utilization of marketing tools in the Ewerel company. The theoretical part defines general terms about marketing. The practical part describes the company and its current situation of marketing management. A new concept of marketing tools was designed based on market research. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Manažerská etika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24520 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila s obsahem a cílem bakalářské práce. Práce je zaměřena na společnost Ewerel, na zvýšení obecného povědomí o této firmě a zefektivnění řídícího procesu. Studentka prezentovala výsledky svého výzkumu a odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Jsou Vám známé ohlasy na podporu prodeje účasti firmy na realizovaných veletržních akcích? 2. V práci je navržen katalog produktů, pro jaké marketingové činnosti bude firmou využit? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |