Marketingové řízení společnosti Ewerel

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Neoralová, Eva
dc.date.accessioned 2011-07-11T22:25:43Z
dc.date.available 2011-07-11T22:25:43Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39655
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na využití marketingových nástrojů ve firmě Ewerel. Teoretická část definuje obecné pojmy spojené s marketingem. Praktická část charakterizuje firmu a popisuje její současný stav marketingového řízení. Na základě marketingového výzkumu jsou určeny návrhy nových marketingových prostředků. cze
dc.format 58 s. cze
dc.format.extent 4998045 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingové řízení cze
dc.subject Ewerel cze
dc.subject reklama cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing management eng
dc.subject promotion eng
dc.subject market research eng
dc.title Marketingové řízení společnosti Ewerel cze
dc.title.alternative Marketing Management of Ewerel Company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The work deals with a utilization of marketing tools in the Ewerel company. The theoretical part defines general terms about marketing. The practical part describes the company and its current situation of marketing management. A new concept of marketing tools was designed based on market research. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24520 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila s obsahem a cílem bakalářské práce. Práce je zaměřena na společnost Ewerel, na zvýšení obecného povědomí o této firmě a zefektivnění řídícího procesu. Studentka prezentovala výsledky svého výzkumu a odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Jsou Vám známé ohlasy na podporu prodeje účasti firmy na realizovaných veletržních akcích? 2. V práci je navržen katalog produktů, pro jaké marketingové činnosti bude firmou využit? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet