Hodnocení konkurenceschopnosti podniku MAFRA, a.s. se zaměřením na vybrané produkty

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela cze
dc.contributor.author Přibylová, Pavlína
dc.date.accessioned 2011-07-11T22:21:38Z
dc.date.available 2011-07-11T22:21:38Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39639
dc.description.abstract Tato práce se zabývá hodnocením konkurenceschopnosti podniku MAFRA, a. s. se zaměřením na vybrané produkty. Jsou zde vymezeny základní pojmy konkurenceschopnosti a metody pro její hodnocení. Dále je v práci charakterizována společnost MAFRA, a. s. Cílem práce je provést hodnocení konkurenceschopnosti produktů společnosti MAFRA, a.s. a na základě tohoto hodnocení doporučit návrhy na opatření. Hodnocení je provedeno metodou matice General Electric, benchmarking a dotazníkovým šetřením. Hodnoceny jsou deníky MF DNES a Lidové noviny. cze
dc.format 111 s. cze
dc.format.extent 3322613 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject konkurenceschopnost cze
dc.subject konkurenční výhoda cze
dc.subject hodnocení konkurenceschopnosti cze
dc.subject matice General Electric cze
dc.subject benchmarking cze
dc.subject dotazníkový průzkum cze
dc.subject MAFRA cze
dc.subject MF DNES cze
dc.subject Lidové noviny cze
dc.subject Competitiveness eng
dc.subject competitive advantage eng
dc.subject competitive evaluating eng
dc.subject matrix of General Electric eng
dc.subject benchmarking eng
dc.subject questionnaire research eng
dc.subject MAFRA eng
dc.subject MF DNES eng
dc.subject Lidové noviny eng
dc.title Hodnocení konkurenceschopnosti podniku MAFRA, a.s. se zaměřením na vybrané produkty cze
dc.title.alternative Evaluating of competitiveness of company MAFRA, a.s. with specialization in select products eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the evaluating of competitiveness of company MAFRA, a. s. with specialization in selected products. There are defined basic concepts of competitiveness and methods for its evaluating. Further in this thesis is characterized company MAFRA, a. s. Goal of this thesis is to make evaluating the competitiveness of products of company MAFRA, a. s. and on the basis of this evaluation, recommend proposals for measure. Evaluating is performed using a matrix of General Electric, benchmarking and by questionnaire research. Evaluated are newspapers MF DNES and Lidové noviny. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24446
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Otázky k obhajobě: 1. Jak byste charakterizovala trh denního tisku z hlediska hlavních konkurentů? 2. Jak byste v praxi zrealizovala věrnostní program pro čtenáře kupující noviny na stánku - způsob a realizace sbírání bodů za zakoupený deník , aby to nebylo zneužitelné, a způsob posouzení vydavatelem - frekvence odměn. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet