Využití sociální sítě Facebook pro marketingové účely firmy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kořínek, Tomáš
dc.contributor.author Jana Nigrinová
dc.date.accessioned 2011-07-11T21:35:00Z
dc.date.available 2011-07-11T21:35:00Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39549
dc.description.abstract Bakalářská práce se především zabývá aktuálním využitím sociální sítě Facebook pro marketingové účely společnosti Red Bull. Součástí práce je i stručná charakteristika internetového marketingu, popis sociální sítě Facebook, seznámení s firmou Red Bull, rozbor a zhodnocení využití Facebooku pro marketingové účely Red Bullu a návrh možných řešení pro zlepšení marketingu firmy na této sociální síti. cze
dc.format 61 s.
dc.format.extent 1792357 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject Facebook cze
dc.subject Red Bull cze
dc.subject internet marketing eng
dc.subject social networks eng
dc.title Využití sociální sítě Facebook pro marketingové účely firmy cze
dc.title.alternative Use of social networking site Facebook for business marketing purposes eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated This thesis mainly deals with the current use of social networking site Facebook for marketing of Red Bull. The work also includes a brief characterization of Internet marketing, a description of the social networking site Facebook, with introduction by Red Bull, analysis and evaluation of the use of Facebook for marketing of Red Bull and a proposal of possible solutions to improve their marketing company on this social network. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24760
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila s cílem bakalářské práce. Byly přiblíženy možnosti propagace na síti Facebook a možnosti využití této sítě pro marketingové účely firmy Red Bull. Dále byly porovnány marketingové činnosti na Facebooku firem Red Bull a Coca Cola. V závěru byla navržena doporučení pro zlepšení propagace firmy Red Bull. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet