Optimalizace výkonových parametrů dvoutaktního motoru

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Gregora, Stanislav
dc.contributor.author Štumr, Vojtěch
dc.date.accessioned 2011-07-11T20:14:14Z
dc.date.available 2011-07-11T20:14:14Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39357
dc.description.abstract Práce je věnována studiu vybraných faktorů, které mají vliv na otáčkovou charakteristiku dvoutaktního motoru. Jde především o délku výfukového potrubí, hlavní trysku a velikost předstihu zapalování. Zapalování palivové směsi bylo optimalizováno pomocí elektronického zapalování. Pozornost byla věnována také ověření správnosti a reprodukovatelnosti měření použité motorové brzdy. cze
dc.format 41 s. cze
dc.format.extent 2290951 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject otáčkové charakteristiky cze
dc.subject dvoudobé motory cze
dc.subject elektronická zapalování cze
dc.subject palivové směsi cze
dc.subject power curves eng
dc.subject two stroke engines eng
dc.subject electronic ignitions eng
dc.subject fuel mixture eng
dc.title Optimalizace výkonových parametrů dvoutaktního motoru cze
dc.title.alternative Output modifications of two stroke engine eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focused on selected factors, which affect power curve of the two stroke engine. It´s mainly about the lenght of exhaust pipe, main jet and the spark advance. Spark advance was optimazed by electronic ignition. Attention was paid to verify the correctness and reproducibility of measurement used for the engine brake. eng
dc.description.department Katedra dopravních prostředků a diagnostiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky-Silniční vozidla cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D24162
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Na obhajobu bakalářské práce měl bakalář připravenou výstižnou prezentaci své bakalářské práce, v níž se zabýval studiem vybraných faktorů, které mají vliv na charakteristiku otáček dvoutaktního motoru. Jde především o délku výfukového potrubí, hlavní trysku a velikost předstihu zapalování. Na dotazy členů komise reagoval pohotově a prokázal velmi dobrou znalost řešené problematiky. Pozn.: Student obhajuje práci odevzdanou v prezenční formě studia v roce 2010 (z evidenčních důvodů musely být ve Stagu provedeny některé změny). cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet