Snížení negativního vlivu individuální automobilové dopravy na pravidelnost městské hromadné dopravy v Praze

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drdla, Pavel
dc.contributor.author Coubal, Vladimír
dc.date.accessioned 2011-07-11T19:14:39Z
dc.date.available 2011-07-11T19:14:39Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39174
dc.description.abstract Práce je věnována popisu možností, jakými lze snížit dopad negativních vlivů, kterými působí individuální automobilová doprava na pravidelnost městské hromadné dopravy. Úvodní část práce obsahuje popis těchto negativních vlivů a zabývá se také možnostmi, kterými lze jejich dopad snížit, a to především prostřednictvím různých druhů preferenčních opatření. Dále se práce zabývá analýzou současného stavu aplikace preferenčních opatření v hlavním městě České republiky Praze. Závěrečná část práce obsahuje návrhy na realizaci nových preferenčních opatření v Praze. cze
dc.format 44 s.
dc.format.extent 2175409 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject individuální automobilová doprava cze
dc.subject městská hromadná doprava cze
dc.subject MHD cze
dc.subject podpory cze
dc.subject Praha cze
dc.subject preference cze
dc.subject Prague eng
dc.subject preferences eng
dc.subject private car traffic eng
dc.subject supports eng
dc.subject urban public transport eng
dc.title Snížení negativního vlivu individuální automobilové dopravy na pravidelnost městské hromadné dopravy v Praze cze
dc.title.alternative Reducing the negative impact of private car transportation on the regularity of Urban public transport in Prague eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The work is devoted to the description of the possibilities, that can reduce the impact of negative influences, that cause individual car transport on the regularity of urban public transport. The introductory part contains a description of these negative effects and also addresses the options that can reduce their impact, especially through a range of preferential measures. The work analyzes the current status of the aplication of preferential measures in the Czech capital Prague. The final section of the work contains suggestions on the implementation of new preferential measures in Prague. eng
dc.description.department Katedra technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy-Technologie a řízení dopravních systémů cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D24177
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Student obhájil bakalářskou práci a zodpověděl všechny otázky státní zkušební komise. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account