Nákupní chování na průmyslovém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Kollárová, Anna
dc.date.accessioned 2011-07-11T17:20:51Z
dc.date.available 2011-07-11T17:20:51Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38903
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je analýza kupního chování na průmyslovém trhu. Úvodní část práce je zaměřena na definování samotného pojmu nákup a následně jsou vymezeny faktory ovlivňující kupní chování zákazníků. Druhá polovina práce přibližuje pohled na nákupní proces v konkrétním průmyslovém podniku. Porovnáním teoretické a praktické části dostáváme návrh možných změn pro vylepšení nákupního procesu v daném podniku, které může čtenář nalézt v závěrečné části práce. cze
dc.format 68 s. cze
dc.format.extent 3339521 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject nákup cze
dc.subject funkce nákupu cze
dc.subject kupní chování cze
dc.subject nákupní marketing cze
dc.subject řízení zásob cze
dc.subject nákupní proces cze
dc.subject purchase eng
dc.subject function of purchase eng
dc.subject purchasing behavior eng
dc.subject purchasing marketing eng
dc.subject inventory eng
dc.title Nákupní chování na průmyslovém trhu cze
dc.title.alternative The Purchasing Behaviour on Industry Market eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The subject of diploma thesis is analysis of the purchasing behavior on industry market. The first part is focused on purchase definition and afterwords are specified factors which affect purchasing behavior of customers. The second part is introducing purchase behavior in concrete company. Suggestions for improvements are made based on comparison of theory and practice experience and are available in the final part of thesis. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24434 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.rights.physicalunit práce není přístupná cze
dc.description.defence Otázky k obhajobě: 1. Jaký podíl v systému řízení zásob firmy zaujímá metoda KANBAN? 2. Jak je v daném podniku zajištěno transparentnosti v oblasti poptávkových řízení? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account