dc.contributor.advisor |
Salava, Daniel |
|
dc.contributor.author |
Štefanský, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T17:08:57Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T17:08:57Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38865 |
|
dc.description.abstract |
Česká pošta, s. p. je jednou z firem na trhu v České republice, která zabezpečuje doručování listovních a balíkových zásilek. Konkurenční boj na trhu nutí poskytovatele těchto služeb k neustálému snižování nákladů a zefektivnění veškerých činností. Podstatnou část těchto nákladů tvoří mzdové náklady, a proto je nutné neustále hledat cesty ke snižování těchto nákladů. U České pošty, s. p. tvoří doručovatelé více jak 40% všech pracovníků. Hledání úspor v nákladech u těchto pracovníků je klíčovým zdrojem úspor pro celý podnik. Tato práce se zabývá analýzou procesu zpracování a doručování zásilek za celou Českou poštu, s. p. Cílem práce je předložení návrhu na možnosti zefektivnění doručování zásilek u České pošty, s. p. a tím snížení mzdových nákladů. |
cze |
dc.format |
72 s. |
|
dc.format.extent |
2775016 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
doručovací služby |
cze |
dc.subject |
pošty |
cze |
dc.subject |
plýtvání |
cze |
dc.subject |
poštovní trhy |
cze |
dc.subject |
listovní zásilky |
cze |
dc.subject |
listovní třídící stroje |
cze |
dc.subject |
delivery services |
eng |
dc.subject |
post offices |
eng |
dc.subject |
waste |
eng |
dc.subject |
postal services market |
eng |
dc.subject |
mail sorting |
eng |
dc.subject |
mail sorting machinery |
eng |
dc.title |
Návrh na zefektivnění doručování zásilek u České pošty, s. p. |
cze |
dc.title.alternative |
A proposal for increasing efficiency in postal delivery in the Czech Post Office, s. p. (state company) |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Krhounek, Petr |
|
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Czech Post Office, s. p. is a state-run organization that supplies letter and parcel delivery services. Market competition forces providers of these services continually to seek cost reductions and the enhancement of efficiency. A significant portion of these costs are related to salaries, and therefore it is critical to eliminate time inefficiencies during delivery. In the case of the Czech Post Office, postmen constitute more than forty percent of all employees. Seeking cost reduction with these particular employees is a key source of savings for the entire enterprise. This thesis provides an analysis of the process of mail sorting and delivery management in the Czech Post Office, s. p. The aim of this thesis is to offer a proposal for enhancing the effectiveness of mail delivery in the Czech Post Office, s. p. and thus a reduction in salary expenses. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D24138 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |