Propustnost tratě Kolín - Poříčany s využitím ETCS a porovnání se stávajícím stavem

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Molková, Tatiana
dc.contributor.author Řádek, Petr
dc.date.accessioned 2011-07-11T17:02:29Z
dc.date.available 2011-07-11T17:02:29Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38846
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá výpočtem propustnosti trati č.501 Česká Třebová - Praha-Libeň v úseku Kolín - Poříčany s využitím vlakového zabezpečovacího zařízení ETCS a porovnává ho s propustností současného stavu. Na základě dostupných informací a analýz současného stavu byla vypočtena následná mezidobí dle směrnice D23 a dle návrhu metodiky ETCS, které slouží pro konečný výpočet propustnosti dle směrnice D24. Domnívám se, že uvedené výpočty prokáží přínos nového vlakového zabezpečovacího zařízení ETCS ve zvýšení propustnosti tratě a tím dojde i k uspokojení rostoucí poptávky po železniční přepravě v inkriminovaném úseku. cze
dc.format 62 s. cze
dc.format.extent 13377619 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject propustnost cze
dc.subject traťové intervaly cze
dc.subject ETCS cze
dc.subject staniční intervaly cze
dc.subject taktové jízdní řády cze
dc.subject provozní intervaly cze
dc.subject železniční doprava cze
dc.subject capacity eng
dc.subject trainline intervals eng
dc.subject station intervals eng
dc.subject subsequent interim periods eng
dc.subject schedule eng
dc.subject operating intervals eng
dc.subject rail transports eng
dc.title Propustnost tratě Kolín - Poříčany s využitím ETCS a porovnání se stávajícím stavem cze
dc.title.alternative The comparison of the capacity of the Kolín - Poříčany trainline with and without ETCS system eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Javůrek, Tomáš
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated Thesis shows a comparison of new capacity after ETCS train safety device is used on the line n. 501 Česká Třebová - Praha-Libeň, Kolín - Poříčany track with current capacity without the device. Subsequent interim period was calculated based on available information and analyzes of the current state in accordance with directive D23 and by ETCS design methodology which are used for the final calculation of capacity by directive D24. I suppose that these calculations below will demonstrate the benefits of the new ETCS train safety device increasing trainline capacity and thus it will also meet the growing demand for rail transport sector on the about mentioned trainline. eng
dc.description.department Katedra technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D23930
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Student prezentoval výsledky dosažené v diplomové práci a reagoval na dotazy komise. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet