Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana cze
dc.contributor.author Rozumová, Ladislava
dc.date.accessioned 2011-06-01T12:35:11Z
dc.date.available 2011-06-01T12:35:11Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38608
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu a dimenzí hodnoty pro zákazníka včetně specifikace nejdůležitějších atributů, jak zvýšit hodnotu pro zákazníka u služeb. Dále je věnována pozornost vysvětlení pojmů hodnotový řetězec a hodnotová síť, v jejichž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka na základě spolupráce všech subjektů vytvořit. Excelentním řízením integrovaného hodnotového řetězce a hodnotové sítě lze podstatně zvýšit spokojenost a loajalitu zákazníka a zajistit vynikající úroveň služeb. cze
dc.format 71 s. cze
dc.format.extent 3520391 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject atributy hodnoty pro zákazníka cze
dc.subject hodnotový řetězec cze
dc.subject hodnotová síť cze
dc.subject customer value eng
dc.subject customer value attributes eng
dc.subject value chain eng
dc.subject value network eng
dc.title Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb cze
dc.title.alternative Customer value and value network in chemical engineering services eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Mercl, Tomáš cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the definition and dimensions of customer value including the specification the most important aspects how to increase customer value in services. Further, the attention is given to explain the concepts of value chain and value network within which it must be created the customer value based on the cooperation of all value chain/value network actors. Excellent integrated value chain and value network management can significantly increase the customer satisfaction and loyalty and provide the excellent service. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D24070 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.rights.physicalunit práce není přístupná cze
dc.description.defence V teoretické části je zmíněna metoda SERVQUAL. Proč nebylo v praktické části provedeno měření spokojenosti zákazníka ŽDB Group, a.s. Bohumín? Proč jste ve své práci tedy metodu SERVQUAL zmiňovala? Při rozhodování zákazníků při výběru mezi nabídkami konkurenčních společností by měla hrát klíčovou roli získaná hodnota. Proč je v praxi často zákazníkem uváděno, že hlavní a jediné hodnotící kritérium je nabídková cena? Myslíte, že skutečně je vhodné primárně hodnotit cenu? Proč se tato firma snaží vytvářet hodnotu pro zákazníka? Musí vytvářet i hodnotu pro sebe? Musí vytvářet hodnotu také firma pro své partnery? Jakou hodnotovou síť jste zkoumala? Myslíte si, že hodnota vyplývá ze vztahu užitek/náklady? Existují metody, jak užitek měřit? Všechny otázky byly odpovězeny. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet