dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Rozumová, Ladislava
|
|
dc.date.accessioned |
2011-06-01T12:35:11Z |
|
dc.date.available |
2011-06-01T12:35:11Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38608 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu a dimenzí hodnoty pro zákazníka včetně specifikace nejdůležitějších atributů, jak zvýšit hodnotu pro zákazníka u služeb. Dále je věnována pozornost vysvětlení pojmů hodnotový řetězec a hodnotová síť, v jejichž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka na základě spolupráce všech subjektů vytvořit. Excelentním řízením integrovaného hodnotového řetězce a hodnotové sítě lze podstatně zvýšit spokojenost a loajalitu zákazníka a zajistit vynikající úroveň služeb. |
cze |
dc.format |
71 s. |
cze |
dc.format.extent |
3520391 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
atributy hodnoty pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
hodnotový řetězec |
cze |
dc.subject |
hodnotová síť |
cze |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
customer value attributes |
eng |
dc.subject |
value chain |
eng |
dc.subject |
value network |
eng |
dc.title |
Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb |
cze |
dc.title.alternative |
Customer value and value network in chemical engineering services |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Mercl, Tomáš |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the definition and dimensions of customer value including the specification the most important aspects how to increase customer value in services. Further, the attention is given to explain the concepts of value chain and value network within which it must be created the customer value based on the cooperation of all value chain/value network actors. Excellent integrated value chain and value network management can significantly increase the customer satisfaction and loyalty and provide the excellent service. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D24070 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.rights.physicalunit |
práce není přístupná |
cze |
dc.description.defence |
V teoretické části je zmíněna metoda SERVQUAL. Proč nebylo v praktické části provedeno měření spokojenosti zákazníka ŽDB Group, a.s. Bohumín? Proč jste ve své práci tedy metodu SERVQUAL zmiňovala? Při rozhodování zákazníků při výběru mezi nabídkami konkurenčních společností by měla hrát klíčovou roli získaná hodnota. Proč je v praxi často zákazníkem uváděno, že hlavní a jediné hodnotící kritérium je nabídková cena? Myslíte, že skutečně je vhodné primárně hodnotit cenu? Proč se tato firma snaží vytvářet hodnotu pro zákazníka? Musí vytvářet i hodnotu pro sebe? Musí vytvářet hodnotu také firma pro své partnery? Jakou hodnotovou síť jste zkoumala? Myslíte si, že hodnota vyplývá ze vztahu užitek/náklady? Existují metody, jak užitek měřit? Všechny otázky byly odpovězeny. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |