Práce s učebnicí v hodinách chemie ZŠ

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rychtera, Jiří
dc.contributor.author Kubínová, Jana
dc.date.accessioned 2011-05-18T08:34:57Z
dc.date.available 2011-05-18T08:34:57Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38556
dc.description.abstract Cílem práce bylo zjistit znalosti žáků základní školy po výkladu učitele oproti učení se textu z učebnice. Dílčím cílem bylo na základě literární rešerše popsat teorii učebnic a její funkce, dále popsat učení z textu jako metodu samostatné práce. cze
dc.format 38 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject učebnice cze
dc.subject funkce učebnice cze
dc.subject učení z textu cze
dc.subject textbooks eng
dc.subject function of textbooks eng
dc.subject learning from text eng
dc.title Práce s učebnicí v hodinách chemie ZŠ cze
dc.title.alternative Working with the textbook in chemistry lessons at primary school eng
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The subject matter of this research was the compatiton of the knowledge level of primary school students who were in a diract contact with their teacher and her teaching and students who learned texts from their textbooks. The secondary aim was the theory of textbooks and its function described on the basis of background and furthermore to give an accont of studying from texts as a method of individual work. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D23583
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet