dc.contributor.advisor |
Rychtera, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Kubínová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2011-05-18T08:34:57Z |
|
dc.date.available |
2011-05-18T08:34:57Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38556 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce bylo zjistit znalosti žáků základní školy po výkladu učitele oproti učení se textu z učebnice. Dílčím cílem bylo na základě literární rešerše popsat teorii učebnic a její funkce, dále popsat učení z textu jako metodu samostatné práce. |
cze |
dc.format |
38 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
učebnice |
cze |
dc.subject |
funkce učebnice |
cze |
dc.subject |
učení z textu |
cze |
dc.subject |
textbooks |
eng |
dc.subject |
function of textbooks |
eng |
dc.subject |
learning from text |
eng |
dc.title |
Práce s učebnicí v hodinách chemie ZŠ |
cze |
dc.title.alternative |
Working with the textbook in chemistry lessons at primary school |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject matter of this research was the compatiton of the knowledge level of primary school students who were in a diract contact with their teacher and her teaching and students who learned texts from their textbooks. The secondary aim was the theory of textbooks and its function described on the basis of background and furthermore to give an accont of studying from texts as a method of individual work. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23583 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |