dc.contributor.advisor |
Rychtera, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Tydlitát, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2011-04-19T07:19:17Z |
|
dc.date.available |
2011-04-19T07:19:17Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38459 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá integrovanou výukou a mezipředmětovými vztahy, s jejichž využitím se pokouší o vytvoření modelového integrovaného předmětu v okruhu zvoleného tématu barviv a pigmentů. Takovýto integrovaný předmět by byl určen pro poslední ročníky středních odborných škol zaměřených na výuku chemie. |
cze |
dc.format |
71 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
integrovaná výuka |
cze |
dc.subject |
mezipředmětové vztahy |
cze |
dc.subject |
barviva |
cze |
dc.subject |
pigmenty |
cze |
dc.subject |
integrated curriculum |
eng |
dc.subject |
inter-subjects relations |
eng |
dc.subject |
dyes |
eng |
dc.subject |
pigments |
eng |
dc.title |
Tematika "Barviva a pigmenty" jako prostředek integrace učiva |
cze |
dc.title.alternative |
Issues of "Dyes and pigments" as a topic of integrated curriculum |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with integrated curriculum and inter-subject relations, by means of which it attemps to create a model integrated subject in the area of the selected topic, namely dyes and pigments. This kind of integrated subject is aimed at students in final years of chemistry-oriented high schools. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23568 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |