dc.contributor.advisor |
Březina, Edvard |
|
dc.contributor.author |
Fousek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2011-03-21T13:39:56Z |
|
dc.date.available |
2011-03-21T13:39:56Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38325 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je stanovit postup zavádění náhradní autobusové dopravy (dále v textu jen NAD) a poté zpracovat její konkrétní zavádění pro vybraný přerušený úsek. Zde je řešena otázka výběru vhodné trasy vedení NAD, provedeno provozní posouzení a ekonomické posouzení a zpracovány oběhy vozidel a turnusů řidičů. Vypracovány jsou celkem tři varianty řešení NAD. Výběr optimální varianty je proveden v v závěrečné části s použitím metody vicekriteriálního hodnocení TOPSIS. |
cze |
dc.format |
75 s. |
cze |
dc.format.extent |
3654341 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
železnice |
cze |
dc.subject |
náhradní autobusová doprava |
cze |
dc.subject |
oběhy vozidel |
cze |
dc.subject |
turnusy řidičů |
cze |
dc.subject |
railway |
eng |
dc.subject |
rail replacement bus service |
eng |
dc.subject |
bus circulation |
eng |
dc.subject |
bus driver scheduling |
eng |
dc.title |
Technologický postup zavedení náhradní autobusové dopravy |
cze |
dc.title.alternative |
Technological procedure of implementing Rail replacement bus service |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
Objective of this Diploma work is proposing a process of implementing Rail replacement bus service and using it at choosed rail-line section. Within process of practical implementing Rail replacement bus service is solved problem of choosing suitable bus route, made operation and economical check, compiled bus circulation and bus driver schedule. Diploma work include 3 varinats of implementation Rail replacement bus service. Selection of optimal variant is made by TOPSIS method in last chapter. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D23410 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student doplnil obecný technologický postup a splnil další podmínky stanovené pro přepracování původní práce. Prezentace práce byla logická a souvislá. Student obhájil diplomovou práci a zodpověděl otázky státní zkušební komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |