Strategické změny v podniku Česká pošta, s.p.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Myšková, Renáta
dc.contributor.author Hronová, Ivana
dc.date.accessioned 2010-10-01T16:51:59Z
dc.date.available 2010-10-01T16:51:59Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37540
dc.description.abstract Česká pošta, s.p. v době turbulentních změn v ekonomice, technologiích i v politice čelí stále tvrdšímu konkurenčnímu boji na trhu poštovních služeb. Strategie vrcholového managementu je zaměřena na všechny klíčové oblasti, kterých se tyto změny dotýkají. Cílem této strategie je nejen obstát v konkurenci, ale také využít nových příležitostí v podnikání a být uznávaným národním poštovním operátorem v očích zákazníků a významným partnerem státu. Stát i pošta mají totiž společný cíl - a tím je spokojený občan, spokojený zákazník. cze
dc.format 133 s. cze
dc.format.extent 3541464 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject poslání cze
dc.subject Strategie cze
dc.subject strategické změny cze
dc.subject liberalizace cze
dc.subject restrukturalizace cze
dc.subject mission eng
dc.subject Strategy eng
dc.subject strategic changes eng
dc.subject liberalization eng
dc.subject Restructuring eng
dc.title Strategické změny v podniku Česká pošta, s.p. cze
dc.title.alternative Strategic changes in the enterprise Czech Post, S.E. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated The Czech Post, S.E. faces constantly tougher competitive struggle on the field of the postal services market in time of turbulent changes in the economy, technology and policy. Top management strategy focuses on all key areas which are influenced by these changes. The purpose this strategy is not only to compare favourably in the competition but also to exploit new chances in business and to become a reputable national postal operator in the eyes of customers and an important partner of the state. The state and the Czech Post have the same aim ? the satisfied citizen, the satisfied customer. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D23153 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.rights.physicalunit Práce není přístupná cze
dc.description.defence Studentka odpovídala na tyto otázky: 1. Mohou podle Vašeho názoru nastat nějaké významné změny v tomto podniku vzhledem k úsporným opatřením navrhovaným pro snížení rozpočtových výdajů? 2. Vysvětlete blíže současný systém odpovědnostního modelu a v čem vidíte jeho nedostatky? 3. Jaký systém odpovědností za naplňování cílů byste navrhla uplatňovat u České pošty, aby byl funkční a efektivní? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet