dc.contributor.advisor |
Myšková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Hronová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T16:51:59Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T16:51:59Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37540 |
|
dc.description.abstract |
Česká pošta, s.p. v době turbulentních změn v ekonomice, technologiích i v politice čelí stále tvrdšímu konkurenčnímu boji na trhu poštovních služeb. Strategie vrcholového managementu je zaměřena na všechny klíčové oblasti, kterých se tyto změny dotýkají. Cílem této strategie je nejen obstát v konkurenci, ale také využít nových příležitostí v podnikání a být uznávaným národním poštovním operátorem v očích zákazníků a významným partnerem státu. Stát i pošta mají totiž společný cíl - a tím je spokojený občan, spokojený zákazník. |
cze |
dc.format |
133 s. |
cze |
dc.format.extent |
3541464 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
poslání |
cze |
dc.subject |
Strategie |
cze |
dc.subject |
strategické změny |
cze |
dc.subject |
liberalizace |
cze |
dc.subject |
restrukturalizace |
cze |
dc.subject |
mission |
eng |
dc.subject |
Strategy |
eng |
dc.subject |
strategic changes |
eng |
dc.subject |
liberalization |
eng |
dc.subject |
Restructuring |
eng |
dc.title |
Strategické změny v podniku Česká pošta, s.p. |
cze |
dc.title.alternative |
Strategic changes in the enterprise Czech Post, S.E. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Czech Post, S.E. faces constantly tougher competitive struggle on the field of the postal services market in time of turbulent changes in the economy, technology and policy. Top management strategy focuses on all key areas which are influenced by these changes. The purpose this strategy is not only to compare favourably in the competition but also to exploit new chances in business and to become a reputable national postal operator in the eyes of customers and an important partner of the state. The state and the Czech Post have the same aim ? the satisfied citizen, the satisfied customer. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D23153 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.rights.physicalunit |
Práce není přístupná |
cze |
dc.description.defence |
Studentka odpovídala na tyto otázky: 1. Mohou podle Vašeho názoru nastat nějaké významné změny v tomto podniku vzhledem k úsporným opatřením navrhovaným pro snížení rozpočtových výdajů? 2. Vysvětlete blíže současný systém odpovědnostního modelu a v čem vidíte jeho nedostatky? 3. Jaký systém odpovědností za naplňování cílů byste navrhla uplatňovat u České pošty, aby byl funkční a efektivní? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |