dc.contributor.advisor |
Stříteská, Michaela |
|
dc.contributor.author |
Nováková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T16:50:46Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T16:50:46Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37536 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je vymezit základní pojmy související se strategickým řízením a plánováním a provést analýzu strategického řízení v podmínkách konkrétní firmy - tiskárny H.R.G., spol. s r. o. Úvodní část je věnována vysvětlení základních pojmů a pojmů s danou problematikou souvisejících. Následuje představení tiskárny H.R.G., spol. s r.o., analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy, charakteristika průběhu strategického řízení a plánování. V poslední části je provedena syntéza získaných poznatků a navržena doporučení ke zkvalitnění rozhodovacího a řídícího procesu. |
cze |
dc.format |
58 s. |
cze |
dc.format.extent |
2668870 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od roku 2020 |
cze |
dc.subject |
Strategie |
cze |
dc.subject |
Strategické řízení |
cze |
dc.subject |
strategické plánování |
cze |
dc.subject |
analýzy |
cze |
dc.subject |
Strategy |
eng |
dc.subject |
Strategic Management |
eng |
dc.subject |
Strategic Planning |
eng |
dc.subject |
annalysis |
eng |
dc.title |
Strategické řízení a plánování firmy H.R.G., s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Strategic management and planning of the H.R.G. company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this work is to define key terms of strategic management and strategic planning in a scenario of a real operation - the H.R.G.,Ltd. printing house. The first part defines the key term of the topic, followed by introduction into the selected company, external and internal environment analysis, and lastly defines steps in strategic management and planning in this particular entity. Last part of the work summarizes the findings and suggests how to use those in improving management processes. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D23115 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo vymezit základní pojmy související se strategickým řízením a plánováním a provést analýzu strategického řízení v podmínkách konkrétní firmy. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |