dc.contributor.advisor |
Šatera, Karel |
|
dc.contributor.author |
Klosová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T16:15:25Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T16:15:25Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37458 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na současnou situaci ve společnosti Lázně Velichovky a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahem bakalářské práce je teoretická část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s. Cílem je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a předložení návrhů na zkvalitnění marketingového řízení v dané společnosti. |
cze |
dc.format |
51 s. |
cze |
dc.format.extent |
1801097 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
Marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
Situační analýza |
cze |
dc.subject |
Marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
Marketing control |
eng |
dc.subject |
Marketing communication |
eng |
dc.subject |
Situation analysis |
eng |
dc.subject |
Marketing strategy |
eng |
dc.title |
Marketingové řízení podniku Lázně Velichovky a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing control of Lázně Velichovky a.s. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
Work focuses on the current situation in company Lázně Velichovky a.s. aspects of marketing management. The content of bachelor thesis is the theoretical part contains a description of the basic concepts of marketing and marketing management. The practical part of this work deals with marketing management in the company Lázně Velichovky a.s. Goal is by creating a situation analysis to assess the current situation in society and proposals for improving marketing management in the company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D23107 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka prezentovala svoji práci. Cílem byla analýza marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s. a následné zhodnocení a doporučení do budoucna. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |