Škola jako výchovná versus vzdělávací instituce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Průka, Miloslav
dc.contributor.author Mátlová, Monika
dc.date.accessioned 2010-10-01T15:38:19Z
dc.date.available 2010-10-01T15:38:19Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37385
dc.description.abstract Práce se věnuje výchovné a vzdělávací složce na základních školách. Cílem této práce je charakterizovat výchovu a vzdělání a nastínit její problematiku. cze
dc.format 43 s. cze
dc.format.extent 507883 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Výchova cze
dc.subject vzdělání cze
dc.subject škola cze
dc.subject vzdělávací program cze
dc.subject vývoj škol cze
dc.subject Education eng
dc.subject school eng
dc.subject curriculum frame work eng
dc.subject the development of schools eng
dc.title Škola jako výchovná versus vzdělávací instituce cze
dc.title.alternative School as a pedagogical versus educational institution eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Rýdl, Karel
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the pedagogical and educational aspect at primary schools. The aim of the thesis is to characterize the educational problems and to outline their problems. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D23027
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account