Lineární transformace a promítání v počítačové grafice

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Benedikovič, Miroslav cze
dc.contributor.author Popelka, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-03T18:07:18Z
dc.date.available 2010-07-03T18:07:18Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37126
dc.description.abstract Práce je zaměřena na počítačovou grafiku, konkrétně na lineární transformaci ve 2D grafice a promítání v 3D grafice. Zahrnuje historii a současnost počítačové grafiky a metody uplatňující se při řešení požadavků. Součástí je i aplikace demonstrující popsané teoretické předpoklady. cze
dc.format 35 s. cze
dc.format.extent 3500876 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject lineární transformace cze
dc.subject počítačová grafika cze
dc.subject projekce cze
dc.subject linear transformation eng
dc.subject computer graphics eng
dc.subject projection eng
dc.title Lineární transformace a promítání v počítačové grafice cze
dc.title.alternative Linear transformation and projection in computer graphics eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated Work is focused on computer graphics, namely on a linear transformation of 2D graphics and projection in 3D. Includes history and current computer graphics methods and applying the requirements of the solution. There is also an application demonstrating the theoretical assumptions described. eng
dc.description.department Katedra informačních technologií cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D22843 cze
dc.identifier.signature D22843
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Student zpracoval téma na základní úrovni. V písemné části je stručným způsobem popsán základní matematický aparát pro metody použité ve vytvořené aplikaci a stručný výčet metod aplikace, kterou student vytvořil v jazyku Object Pacal v prostředí Delphi. Výsledná aplikace může sloužit jako jednoduchá pomůcka při výuce předmětu Počítačová grafika. Demonstruje základní transformace v 2 D a 3 D. Student pracoval samostatně. Výsledné hodnocení státní závěrečné zkoušky - velmi dobře. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet