dc.contributor.advisor |
Macková, Marie |
cze |
dc.contributor.author |
Kosková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T17:56:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T17:56:02Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37094 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá tiskovou reklamou ve vybraných periodikách v Pardubicích mezi lety 1918 - 1945. Nejdříve je stručně charakterizováno zkoumané časové období ve vztahu k ekonomice, hospodářství a průmyslu. Následné dvě části se zabývají teoretickými poznatky z oblasti reklamy a tisku. Poslední část vychází ze samotných periodik Východ, Východočeský Republikán a Východočeský Kraj. V této kapitole byl proveden rozbor jednotlivých ročníků novin, výzkum četnosti reklam a jsou zmíněni nejčastější a významní zadavatelé. |
cze |
dc.format |
81 s. |
cze |
dc.format.extent |
3627797 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Reklama |
cze |
dc.subject |
Pardubice |
cze |
dc.subject |
tisk |
cze |
dc.subject |
noviny |
cze |
dc.subject |
Advertisement |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
Pardubice |
eng |
dc.subject |
printing |
eng |
dc.subject |
newspaper |
eng |
dc.title |
Reklama v regionálním tisku na Pardubicku v letech 1918 - 1945. |
cze |
dc.title.alternative |
Advertisement in regional press in Pardubice region between 1918 - 1945. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Horáček, Petr |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis is aimed to print advertising in choosen print periodicals in Pardubice between 1918 - 1945. The first part describes examined time period focused on economy, economics and trade. The following second two parts are aimed to theoretical description of advertising and printing. The last part is based on examination of the periodics Východ, Východočeský Republikán and Východočeský Kraj. This part was focused on the analysis of the year´s volumes of examined newspapers, quantitative analysis of the frequency of advertising and mentioning of the main advertisers. |
eng |
dc.description.department |
Katedra historických věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Spisová a archivní služba |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D21903 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21903 |
|
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |