Reklama v regionálním tisku na Pardubicku v letech 1918 - 1945.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Macková, Marie cze
dc.contributor.author Kosková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-03T17:56:02Z
dc.date.available 2010-07-03T17:56:02Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37094
dc.description.abstract Tato práce se zabývá tiskovou reklamou ve vybraných periodikách v Pardubicích mezi lety 1918 - 1945. Nejdříve je stručně charakterizováno zkoumané časové období ve vztahu k ekonomice, hospodářství a průmyslu. Následné dvě části se zabývají teoretickými poznatky z oblasti reklamy a tisku. Poslední část vychází ze samotných periodik Východ, Východočeský Republikán a Východočeský Kraj. V této kapitole byl proveden rozbor jednotlivých ročníků novin, výzkum četnosti reklam a jsou zmíněni nejčastější a významní zadavatelé. cze
dc.format 81 s. cze
dc.format.extent 3627797 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject Pardubice cze
dc.subject tisk cze
dc.subject noviny cze
dc.subject Advertisement eng
dc.subject advertising eng
dc.subject Pardubice eng
dc.subject printing eng
dc.subject newspaper eng
dc.title Reklama v regionálním tisku na Pardubicku v letech 1918 - 1945. cze
dc.title.alternative Advertisement in regional press in Pardubice region between 1918 - 1945. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Horáček, Petr cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This thesis is aimed to print advertising in choosen print periodicals in Pardubice between 1918 - 1945. The first part describes examined time period focused on economy, economics and trade. The following second two parts are aimed to theoretical description of advertising and printing. The last part is based on examination of the periodics Východ, Východočeský Republikán and Východočeský Kraj. This part was focused on the analysis of the year´s volumes of examined newspapers, quantitative analysis of the frequency of advertising and mentioning of the main advertisers. eng
dc.description.department Katedra historických věd cze
dc.thesis.degree-discipline Spisová a archivní služba cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D21903 cze
dc.identifier.signature D21903
dc.thesis.degree-program Historické vědy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet