dc.contributor.advisor |
Jedlinská, Martina |
cze |
dc.contributor.author |
Sládková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T15:57:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T15:57:42Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36858 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá využíváním zdrojů informací v souvislosti s dodržováním nefarmakologické léčby u ambulantních pacientů s arteriální hypertenzí a účinností systematické edukace. Obsahuje dvě základní části: První část - teoretická charakterizuje arteriální hypertenzi, její klasifikaci, příčiny, komplikace, diagnostiku, prevenci, nefarmakologickou léčbu a edukaci. Druhá část - výzkumná se věnuje zmíněné problematice zaměřené na informovanost, dodržování nefarmakologické léčby a účinnost systematické edukace. |
cze |
dc.format |
77 s. |
cze |
dc.format.extent |
749286 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Hypertenze |
cze |
dc.subject |
Edukace |
cze |
dc.subject |
nefarmakologická léčba |
cze |
dc.subject |
zdravý životní styl |
cze |
dc.subject |
Hypertension |
eng |
dc.subject |
Education |
eng |
dc.subject |
non- pharmatological treatment |
eng |
dc.subject |
healthy life-style |
eng |
dc.title |
Edukace jako součást terapie hypertenzní nemoci |
cze |
dc.title.alternative |
Education as a part of hypertension diseases therapy |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Levová, Jana |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with using of information sources and their connection to keeping non-pharmacological treatment in the case of people with high blood pressure Thesis contains two parts: The first one - theoretical - describes arterial hypertension, its classification, causes, complications, diagnostics, prevention and non- pharmatological treatment. The second one - research - focuses to the topic and the information, keeping non - pharmacological treatment and the efficiency of systematic education. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D22655 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: velmi dobře Hodnocení oponenta: velmi dobře mínus Doplňující otázky k obhajobě: 1. Jakým způsobem jste s pacienty nacvičovala self-monitoring, jak píšete v závěru? 2. Jak jste vybírala respondenty pro Vaši práci? 3. Jakým způsobem jste využila vytvořený leták pro pacienty? Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |