dc.contributor.advisor |
Kudláčková, Nina |
cze |
dc.contributor.author |
Najdekr, David
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T14:38:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T14:38:50Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36689 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá tématem Pražské integrované dopravy, především zapojením železniční dopravy do pražského integrovaného systému. Je popsán současný stav a skladba nasazovaných souprav, dále je provedena podrobnější analýza vybraných tratí zaintegrovaných v sytému. V závěru jsou pak uvedeny návrhy možných opatření pro zvýšení atraktivnosti jako je například rozvoj tratí v centru aglomerace, výstavba nových přístupových bodů či pořízení odpovídajících spolehlivých vozidel. |
cze |
dc.format |
103 s. |
cze |
dc.format.extent |
5700975 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Pražská integrovaná doprava |
cze |
dc.subject |
České dráhy a.s |
cze |
dc.subject |
městská železnice |
cze |
dc.subject |
provozní náklady |
cze |
dc.subject |
elektrická jednotka |
cze |
dc.subject |
motorová jednotka |
cze |
dc.subject |
Prague integrated traffic system |
eng |
dc.subject |
Czech Railways |
eng |
dc.subject |
urban railway |
eng |
dc.subject |
operational financial expense |
eng |
dc.subject |
electric motor unit |
eng |
dc.subject |
diesel motor unit |
eng |
dc.title |
Postavení železniční dopravy v systému Pražské integrované dopravy |
cze |
dc.title.alternative |
Position of railway transport in Prague integrate passenger system |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ston, Zdeněk |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Work deals with the Prague Integrated Transport, primarily involving the rail to Prague's integrated system. It describes the current status and composition set-on sets, further more a detailed analysis of selected lines integrated in the system. In the conclusion are given suggestions of possible measures to increase the appeal such as the development of lines in the centre of agglomeration, the construction of new access points and the corresponding acquisition of reliable vehicles. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D21947 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení a pohotové reakce. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |