Situační analýza firmy Vodafone Česká republika a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Drahotský, Ivo
dc.contributor.author Žaludová, Jindřiška
dc.date.accessioned 2010-07-03T13:10:07Z
dc.date.available 2010-07-03T13:10:07Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36516
dc.description.abstract Tématem této práce je situační analýza firmy Vodafone Česká republika a.s. Úvodní část je zaměřena na charakteristiku a význam situační analýzy firmy, analýzou současného podnikatelského prostředí společnosti. V další části práce je proveden rozbor současné struktury zákazníků a jejich požadavků. Závěr práce se zabývá formulací strategických otázek a specifikací problémů firmy ve vztahu k podnikatelskému a zákaznickému prostředí. cze
dc.format 53 s. cze
dc.format.extent 1086775 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Situační analýza cze
dc.subject podnikatelské prostředí cze
dc.subject struktury zákazníků cze
dc.subject strategické otázky cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject Situation analysis eng
dc.subject business world eng
dc.subject customers structures eng
dc.subject strategy questions eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Situační analýza firmy Vodafone Česká republika a.s. cze
dc.title.alternative Situation analysis Vodafone Czech Republic a.s. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Wiechecová, Zdeňka
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is situation analysis Vodafone Czech Republic a.s. The first part is focused on characteristic and meaning situation analysis and analysis current business status of company. Next part includes structures and wishes of customers. The last part of this thesis is focused on specific problems and strategy of company relate to business and customers world. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D22494 cze
dc.identifier.signature D22494
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Studentka dokázala svou bakalářskou práci vcelku dobrým způsobem objasnit. V problematice se orientovala s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděla s určitými nepřesnostmi. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet