dc.contributor.advisor |
Březina, Edvard |
|
dc.contributor.author |
Kalač, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T13:09:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T13:09:33Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36514 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na traťový úsek mezi stanicemi Benešov n. Ploučnicí - Česká Kamenice, který je rozdělen do dvou oddílů hláskou Markvartice. V současné době zde vlastní traťové zabezpečovací zařízení chybí a provoz je zabezpečen pouze telefonickým dorozumíváním. Navrhovaným řešením je zřízení automatického hradla s oddílovým návěstidlem se záměrem zvýšení bezpečnosti, zlepšení provozních parametrů daného úseku a v neposlední řadě také snížení nákladů. |
cze |
dc.format |
53 s. |
cze |
dc.format.extent |
1000090 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
traťové zabezpečovací zařízení |
cze |
dc.subject |
automatické hradlo |
cze |
dc.subject |
prostorový oddíl |
cze |
dc.subject |
provozní interval |
cze |
dc.subject |
railway track signalling and security system |
eng |
dc.subject |
automatic line block system |
eng |
dc.subject |
railway track part |
eng |
dc.subject |
traffic period |
eng |
dc.title |
Návrh nového traťového zabezpečovacího zařízení mezi stanicemi Benešov n. Ploučnicí - Česká Kamenice |
cze |
dc.title.alternative |
Project of New Railway Track Signalling and Security System between Stations Benešov n. Ploučnicí - Česká Kamenice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work describes and is focused on railway track line between stations Benešov n. Ploučnicí - Česká Kamenice that's divided in two separated line parts by Markvartice post. Actually there is no railway track signalling and security system in fact and traffic is secured by telephone communication only. The suggested resolution is a construction of new automatic line block system with block signal. The main reasons for the reconstruction are increasing of safety, improving traffic indicators and minimization of costs. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D22473 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22473 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student obhájil bakalářskou práci a reagoval na dotazy a připomínky komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |