Marketingová komunikace České pošty, s.p.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Becková, Helena cze
dc.contributor.author Jeřábková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-02-01T16:52:42Z
dc.date.available 2010-02-01T16:52:42Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/35435
dc.description.abstract Marketingová komunikace České pošty, s.p., se stává z nástrojů, které jsou následně využívány pro získání nových zákazníků stejně tak, jako pro udržení stávající klientely. Správné fungování komunikace v marketingu je velmi důležitým faktorem pro bezproblémový chod podniku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou rovin. Jedna rovina vychází z teoretických východisek a připravuje čtenáře na to, aby snáz porozuměl druhé části, která čerpá zejména z praxe a také z návrhů, které by mohly přispět ke zlepšení současných metod marketingové komunikace České pošty, s.p.. cze
dc.format 57 s., 12 s. příloh cze
dc.format.extent 1738567 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Marketingová komunikace cze
dc.subject Česká pošta, s.p. cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject Marketing communication eng
dc.subject Communication mix eng
dc.subject promotion eng
dc.title Marketingová komunikace České pošty, s.p. cze
dc.title.alternative Marketing communication of Česká pošta, s.p. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Lišková, Lucie cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated Marketing communications of Česká pošta, s.p., consists of tools that are subsequently used to obtain new customers as well as retaining existing clientele. Proper operation of communication in marketing is a very important factor for the smooth running of business. The bachelor work is divided into two levels. One plane is based on the theoretical background and prepares the reader to easily understand the second part, which draws particular practice and the proposals that could contribute to improving the current methods of marketing communication of Česká pošta, s.p.. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management, marketing a logistika ve spojích cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D21591 cze
dc.identifier.signature D21591
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet