dc.contributor.advisor |
Salava, Daniel |
cze |
dc.contributor.author |
Drábová, Štěpánka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-02-01T16:44:04Z |
|
dc.date.available |
2010-02-01T16:44:04Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/35423 |
|
dc.description.abstract |
Obsahem bakalářské práce je analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek. Analýza je zaměřena na největší a nejsilnější subjekty působící na tomto trhu. Cílem práce je na základě provedené analýzy vyhodnotit stávající situaci na trhu neadresné reklamy se zaměřením na kvalitu a cenu. Ve třetí části tato práce navrhuje řešení pro současný a budoucí vývoj v oblasti neadresné distribuce. |
cze |
dc.format |
64 s., 18 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
2837179 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
neadresná distribuce |
cze |
dc.subject |
reklamní zásilky |
cze |
dc.subject |
Česká pošta, s.p. |
cze |
dc.subject |
letáky |
cze |
dc.subject |
unaddressed distribution |
eng |
dc.subject |
advertising materials |
eng |
dc.subject |
Czech Post, s.p. |
eng |
dc.subject |
leaflets |
eng |
dc.title |
Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s.p. |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of competition on the market of distribution of unaddressed advertising mail from the viewpoint of Czech post, s.p. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Blahoudek, František |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The objective of this bachelor work is the analysis of competition on the market of distribution of unaddressed advertising mail. The analysis focuses on the biggest and strongest players on this market. Based on the analysis, the aim of the work is the evaluation of current situation on the market of unaddressed distribution with emphasis on quality and price. Part three of the work suggests solutions for current and future development in the field of unaddressed distribution. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management, marketing a logistika ve spojích |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D21592 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21592 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |