Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s.p.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Salava, Daniel cze
dc.contributor.author Drábová, Štěpánka
dc.date.accessioned 2010-02-01T16:44:04Z
dc.date.available 2010-02-01T16:44:04Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/35423
dc.description.abstract Obsahem bakalářské práce je analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek. Analýza je zaměřena na největší a nejsilnější subjekty působící na tomto trhu. Cílem práce je na základě provedené analýzy vyhodnotit stávající situaci na trhu neadresné reklamy se zaměřením na kvalitu a cenu. Ve třetí části tato práce navrhuje řešení pro současný a budoucí vývoj v oblasti neadresné distribuce. cze
dc.format 64 s., 18 s. příloh cze
dc.format.extent 2837179 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject neadresná distribuce cze
dc.subject reklamní zásilky cze
dc.subject Česká pošta, s.p. cze
dc.subject letáky cze
dc.subject unaddressed distribution eng
dc.subject advertising materials eng
dc.subject Czech Post, s.p. eng
dc.subject leaflets eng
dc.title Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s.p. cze
dc.title.alternative Analysis of competition on the market of distribution of unaddressed advertising mail from the viewpoint of Czech post, s.p. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Blahoudek, František cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated The objective of this bachelor work is the analysis of competition on the market of distribution of unaddressed advertising mail. The analysis focuses on the biggest and strongest players on this market. Based on the analysis, the aim of the work is the evaluation of current situation on the market of unaddressed distribution with emphasis on quality and price. Part three of the work suggests solutions for current and future development in the field of unaddressed distribution. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management, marketing a logistika ve spojích cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D21592 cze
dc.identifier.signature D21592
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet