dc.contributor.advisor |
Schmidová, Eva |
cze |
dc.contributor.author |
Kapsa, Vlastimil
|
|
dc.date.accessioned |
2009-12-19T08:16:01Z |
|
dc.date.available |
2009-12-19T08:16:01Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/35312 |
|
dc.description.abstract |
Práce se věnuje problematice spojování dílů z vysokopevné borem legované oceli technologií bodového odporového svařování při stavbě karoserií osobních automobilů. |
cze |
dc.format |
115 s., 5 s. příloh + teze |
cze |
dc.format.extent |
17,39 MB |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
svarové spoje |
cze |
dc.subject |
vysokopevná ocel |
cze |
dc.subject |
bodové odporové svary |
cze |
dc.subject |
karoserie |
cze |
dc.subject |
welding |
eng |
dc.subject |
car body |
eng |
dc.subject |
resistance spot welding |
eng |
dc.subject |
high-strength steel |
eng |
dc.title |
Analýza parametrů kvality svarových spojů vysokopevných ocelí při stvbě karoserií |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of weld joints' quality parameters of high-strength steels in car body building |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of joining parts made of high-strength boron alloyed steel (BHSS) by using resisitance spot welding technology within a car body building process. |
eng |
dc.description.department |
Katedra mechaniky, materiálů a části strojů |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky a infrastruktura |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D21013 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21013 |
|
dc.thesis.degree-program |
Technika a technologie v dopravě a spojích |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |