Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Janouch, Viktor |
cze |
dc.contributor.author |
Hájková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2009-09-03T15:49:00Z |
|
dc.date.available |
2009-09-03T15:49:00Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34612 |
|
dc.description.abstract |
Reklama na Internetu představuje v současné době jednu z forem reklamy, která se velmi rychle rozvíjí a oslovuje stále více uživatelů. Teoretickou část rozděluji do několika okruhů. Nejdříve vymezuji pojem Internet a zabývám se jeho stručnou historií. V navazující části se věnuji historii reklamy na Internetu. Ve zbývajícím celku popisuji marketingový mix, věnuji se marketingovému komunikačnímu mixu a podrobně rozebírám jeho jednotlivé nástroje, zejména reklamu. Internetová reklama má mnoho výhod, mezi ně patří dostupnost a flexibilita, zacílení, snadné měření reakce uživatelů a interaktivita. Do forem internetové reklamy se řadí plošná neboli bannerová reklama, přednostní výpisy, PPC reklama a zápisy do katalogů. Teoretická část je podložena dostupnou literaturou, ale vzhledem k rychlému vývoji tohoto media bohužel zastarává již ve chvíli, kdy je publikace vydaná. |
cze |
dc.format |
53 s. |
cze |
dc.format.extent |
2803012 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Internet |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
internetová reklama |
cze |
dc.subject |
Internet |
eng |
dc.subject |
Marketing |
eng |
dc.subject |
internet advertising |
eng |
dc.title |
Rozvoj reklamy na internetu |
cze |
dc.title.alternative |
Development of advertising on the internet |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Internet advertising, which constitutes one of the forms of contemporary advertising, has been growing very quickly and has been addressing more and more users. The theoretical part is divided into several spheres ? the first of which defines the concept of the Internet and covers it?s short history. The next part is devoted to the history of advertising on the Internet, while the last covers marketing communications and ruminates in detail over it?s constituent vehicles, particularly advertising. Internet advertising has many advantages, among them availability and flexibility, targeting focus groups, and easily measuring users? reactions and how they interact. Forms of advertising range from areal or banner ads, preferential statements, PPC (pay per click) advertising to catalogue entries. The theoretical part is based on available literature, but due to the rapid evolution of the media, the publications where already obsolete upon publication. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D21175 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21175 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|