Rozvoj reklamy na internetu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Janouch, Viktor cze
dc.contributor.author Hájková, Pavla
dc.date.accessioned 2009-09-03T15:49:00Z
dc.date.available 2009-09-03T15:49:00Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34612
dc.description.abstract Reklama na Internetu představuje v současné době jednu z forem reklamy, která se velmi rychle rozvíjí a oslovuje stále více uživatelů. Teoretickou část rozděluji do několika okruhů. Nejdříve vymezuji pojem Internet a zabývám se jeho stručnou historií. V navazující části se věnuji historii reklamy na Internetu. Ve zbývajícím celku popisuji marketingový mix, věnuji se marketingovému komunikačnímu mixu a podrobně rozebírám jeho jednotlivé nástroje, zejména reklamu. Internetová reklama má mnoho výhod, mezi ně patří dostupnost a flexibilita, zacílení, snadné měření reakce uživatelů a interaktivita. Do forem internetové reklamy se řadí plošná neboli bannerová reklama, přednostní výpisy, PPC reklama a zápisy do katalogů. Teoretická část je podložena dostupnou literaturou, ale vzhledem k rychlému vývoji tohoto media bohužel zastarává již ve chvíli, kdy je publikace vydaná. cze
dc.format 53 s. cze
dc.format.extent 2803012 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Internet cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject internetová reklama cze
dc.subject Internet eng
dc.subject Marketing eng
dc.subject internet advertising eng
dc.title Rozvoj reklamy na internetu cze
dc.title.alternative Development of advertising on the internet eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated Internet advertising, which constitutes one of the forms of contemporary advertising, has been growing very quickly and has been addressing more and more users. The theoretical part is divided into several spheres ? the first of which defines the concept of the Internet and covers it?s short history. The next part is devoted to the history of advertising on the Internet, while the last covers marketing communications and ruminates in detail over it?s constituent vehicles, particularly advertising. Internet advertising has many advantages, among them availability and flexibility, targeting focus groups, and easily measuring users? reactions and how they interact. Forms of advertising range from areal or banner ads, preferential statements, PPC (pay per click) advertising to catalogue entries. The theoretical part is based on available literature, but due to the rapid evolution of the media, the publications where already obsolete upon publication. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D21175 cze
dc.identifier.signature D21175
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet