Techniques and strategies in teaching English to a learner with dyslexia

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Milerová, Kateřina
dc.date.accessioned 2009-07-16T12:18:48Z
dc.date.available 2009-07-16T12:18:48Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34533
dc.description.abstract This paper discusses, by the means of case study, approaches towards problems of pupils with specific learning difficulties in lessons of English language on elementary school and tries to suggest suitable strategies and techniques. Theoretical part, deals with terminology of specific learning difficulties; dyslexia and attention deficit hyperactivity disorder, its symptoms and theory of techniques and strategies by various authors. Practical part is divided into two parts: the pre-research and main research. The pre-research focuses on specifying the area of difficulty of the pupil and his learning style. eng
dc.format 57 s. cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject specifické poruchy učení cze
dc.subject dyslexie cze
dc.subject angličtina cze
dc.subject techniky a strategie cze
dc.subject učební styly cze
dc.subject případové studie cze
dc.subject specific learning difficulties eng
dc.subject dyslexia eng
dc.subject English eng
dc.subject techniques and strategies eng
dc.subject learning styles eng
dc.subject case studies eng
dc.title Techniques and strategies in teaching English to a learner with dyslexia eng
dc.title.alternative Techniky a strategie ve výuce angličtiny žáka s dyslexií cze
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated Tato práce diskutuje nástroji případové studie přístupy k problematice dětí se specifickými poruchami učení v hodinách anglického jazyka na základní škole a navrhuje vhodné strategie a techniky .Teoretická část se věnuje terminologii specifických poruch učení, dyslexie a syndromu ADHD, jejich symptomech a o teorii technik a strategií různých autorů. Praktická část je rozdělena na dvě části: předvýzkum a vlastní výzkum. Předvýzkum se soustředí na specifikaci oblasti problémů daného žáka a jeho učebního stylu. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D19775
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet