Hodnocení jazykové dovednosti: Komparativní studie standardizovaných testů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Píšová, Michaela
dc.contributor.author Uhlíř, Milan
dc.date.accessioned 2009-07-16T10:28:58Z
dc.date.available 2009-07-16T10:28:58Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34532
dc.description.abstract This thesis deals with comparison of standardised tests of English language. The introductory chapter provides an insight into the field of language testing, its interrelationship with teaching, and different types of tests and testing. The theoretical part introduces criteria against which language tests should be measured, test specifications and different approaches to language testing with emphasis laid on communicative language testing. The last two chapters of the theoretical part introduce theoretical framework of communicative competence and test techniques, two categories which will be used as the basis for the research which will be carried out in the practical part of the thesis. eng
dc.format 131 s. cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject testování cze
dc.subject testy cze
dc.subject komunikativní kompetence cze
dc.subject techniky testování cze
dc.subject FCE cze
dc.subject Communicator cze
dc.subject testing eng
dc.subject tests eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject test techniques eng
dc.subject FCE eng
dc.subject Communicator eng
dc.title Hodnocení jazykové dovednosti: Komparativní studie standardizovaných testů cze
dc.title.alternative Assessing language proficiency: Comparative study of standardised tests eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce je zaměřena na porovnání standardizovaných testů anglického jazyka. Úvodní kapitola poskytuje informace o testování, jeho propojení s procesem vyučování, a různých typech testů a testování. V teoretické části jsou popsána kritéria pro testování, specifikace testů a přístupy k testování s důrazem kladeným na komunikativní přístup. Poslední dvě kapitoly teoretické části představují teoretický rámec komunikativní kompetence a různé techniky používané k testování, což jsou kategorie, na jejichž základě je proveden výzkum v praktické části této diplomové práce. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D19779
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet