dc.contributor.advisor |
Schmidová, Eva |
|
dc.contributor.author |
Konečný, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T14:18:03Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T14:18:03Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34433 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá aplikací vysokopevných ocelí používaných pro bezpečnostní prvky karoserií osobních vozů. V textu práce je popsán rozsáhlý experiment vedoucí ke zjištění optimálních svařovacích parametrů homogenního spoje dvou druhů základního materiálu. Následně jsou prezentovány výsledky studia svařitelnosti těchto materiálů, kdy parametrem hodnocení je statická pevnost, velikost mechanické práce a velikost hloubky vniknutí elektrod do základního materiálu. Výsledkem práce je vytvoření výpočetního programu, který je schopen automaticky, dle zadaných vlastností základního materiálu, vypočíst hodnoty optimálních svařovacích parametrů s uvedením procentuální hodnoty vlivů jednotlivých faktorů. |
cze |
dc.format |
80 s. |
cze |
dc.format.extent |
3948201 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
high stress steels |
eng |
dc.subject |
dotted resisted weld |
eng |
dc.subject |
DOE |
eng |
dc.subject |
welding parameters |
eng |
dc.subject |
vysocepevnostní oceli |
cze |
dc.subject |
bodové odporové svary |
cze |
dc.subject |
DOE |
cze |
dc.subject |
svařovací parametry |
cze |
dc.title |
Parametry jakosti svařování vysokopevnostních materiálů při stavbě autokaroserií |
cze |
dc.title.alternative |
Parameters of the quality of welding high strength materials in the construction of car bodies |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis concerns with an application of the high stress steel that is used for safety components of a vehicle body. In the text there is described wide experiment that leads to findings of optimal welding parameters of a homogenous joint. Sequentially there are presented results of weldability studies of these materials. Evaluation parameters are static breaking strength, a size of mechanical work and size of penetration depth of electrodes into basic material. The result of the work is the creation of a computer program that is able to determine value of optimal welding parameters when there is mentioned percentage value of single factors and their influence. The program is able to determine value automatically in compliance with described natures of basic material. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Silniční vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20871 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |