dc.contributor.advisor |
Gregora, Stanislav |
|
dc.contributor.author |
Lukáš, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T13:31:45Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T13:31:45Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34301 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je návrh parametrů pohonu pojezdu a zdvihového zařízení elektrického vysokozdvižného vozíku včetně nejdůležitějších komponentů a jejich uspořádání podle určitých požadovaných vlastností. Důraz je však kladen zejména na schopnost rekuperace potenciální energie břemene při jeho spouštění a kinetické energie stroje při brzdění. Smyslem projektu je dále zhodnocení množství ušetřené energie, resp. odůvodnění použití rekuperačního pohonu v provozních podmínkách. |
cze |
dc.format |
65 s. |
cze |
dc.format.extent |
1153030 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
energy recovery |
eng |
dc.subject |
forklifts |
eng |
dc.subject |
drive |
eng |
dc.subject |
hydraulic motors |
eng |
dc.subject |
electric motors |
eng |
dc.subject |
rekuperace energie |
cze |
dc.subject |
vysokozdvižné vozíky |
cze |
dc.subject |
pohon |
cze |
dc.subject |
hydromotory |
cze |
dc.subject |
elektromotory |
cze |
dc.title |
Návrh elektrického rekuperačního pohonu vysokozdvižného vozíku |
cze |
dc.title.alternative |
Design of electric fork-lift truck regenerative drive |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is the designing of electric fork-lift truck regenerative drive parameters for travel and mast/fork carriage including the most important components and their arrangement according to the certain characteristics. The emphasis is put on the ability to recover the potential energy of load during its lowering and the kinetic energy of machine during breaking. In addition, the purpose of this project is to assess the amount of saved energy, and the rationalization of regenerative drive use in the operating conditions. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Silniční vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20887 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |