Návrh elektrického rekuperačního pohonu vysokozdvižného vozíku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Gregora, Stanislav
dc.contributor.author Lukáš, Tomáš
dc.date.accessioned 2009-07-03T13:31:45Z
dc.date.available 2009-07-03T13:31:45Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34301
dc.description.abstract Cílem práce je návrh parametrů pohonu pojezdu a zdvihového zařízení elektrického vysokozdvižného vozíku včetně nejdůležitějších komponentů a jejich uspořádání podle určitých požadovaných vlastností. Důraz je však kladen zejména na schopnost rekuperace potenciální energie břemene při jeho spouštění a kinetické energie stroje při brzdění. Smyslem projektu je dále zhodnocení množství ušetřené energie, resp. odůvodnění použití rekuperačního pohonu v provozních podmínkách. cze
dc.format 65 s. cze
dc.format.extent 1153030 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject energy recovery eng
dc.subject forklifts eng
dc.subject drive eng
dc.subject hydraulic motors eng
dc.subject electric motors eng
dc.subject rekuperace energie cze
dc.subject vysokozdvižné vozíky cze
dc.subject pohon cze
dc.subject hydromotory cze
dc.subject elektromotory cze
dc.title Návrh elektrického rekuperačního pohonu vysokozdvižného vozíku cze
dc.title.alternative Design of electric fork-lift truck regenerative drive eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is the designing of electric fork-lift truck regenerative drive parameters for travel and mast/fork carriage including the most important components and their arrangement according to the certain characteristics. The emphasis is put on the ability to recover the potential energy of load during its lowering and the kinetic energy of machine during breaking. In addition, the purpose of this project is to assess the amount of saved energy, and the rationalization of regenerative drive use in the operating conditions. eng
dc.description.department Katedra dopravních prostředků a diagnostiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky-Silniční vozidla cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20887
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet