Marketing a komunikace strategických záměrů v Pražské integrované dopravě

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kudláčková, Nina
dc.contributor.author Schödlbauer, Jan
dc.date.accessioned 2009-07-03T11:56:49Z
dc.date.available 2009-07-03T11:56:49Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34121
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se zabývá zákaznickou komunikací a informováním cestujících Pražské integrované dopravy. Ve své první kapitole představuje Pražskou integrovanou dopravu jako systém veřejné dopravy včetně jeho subsystémů. Následuje popis soudobých trendů v marketingu integrované osobní dopravy a jeho nepostradatelné části v podobě tzv. pozitivní motivace. Po analýze současného stavu nastolené problematiky přichází na řadu kapitola návrhů zlepšení včetně konkrétního příkladu. cze
dc.format 65 s. cze
dc.format.extent 1699627 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject changes eng
dc.subject costumers eng
dc.subject Integrated Transport eng
dc.subject Motivation eng
dc.subject Communication eng
dc.subject změny cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject Integrovaná doprava cze
dc.subject Motivace cze
dc.subject Komunikace cze
dc.title Marketing a komunikace strategických záměrů v Pražské integrované dopravě cze
dc.title.alternative Marketing and communication of strategic concepts of Prague integrated transport eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Drápal, Filip
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated This diploma thesis contains the communication with the customers and also notification of relevant information to passengers of Prague integrated transport. It the first chapter, there is introduced Prague international transport from the point of view as a system of public transport including its subsystems. Next, there are described current trends in marketing of personal public transport and essential parts of personal public transport presented as so called positive motivation. Further, an analysis of current situation of the above mentioned topic is included in this thesis. The final chapter contains suggestions how to improve the situation in Prague integrated transport including an example. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20403
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet