DSpace
English čeština   

   

Digitální knihovna Univerzity Pardubice >
Dopravní fakulta Jana Pernera / Jan Perner Transport Faculty >
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky / Department of Transport Management, Marketing and Logistics >
Bakalářské práce / Bachelor's works KDMML DFJP (Bc.) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10195/34052

Název: Analýza trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie z pozice firmy VIVANTIS a.s.
Název v jiném jazyce: The analysis of internet sale of cosmetics and perfumes in company VIVANTIS a.s.
Autoři: Stuchlíková, Pavla
Vedoucí práce: Cempírková, Eva
Datum vydání: 2009
Typ: bakalářská práce
Studijní obor: Management, marketing a logistika ve spojích
Signatura: D20921
Umístění: Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k plnému textu: Bez omezení
URI: http://hdl.handle.net/10195/34052
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor's works KDMML DFJP (Bc.)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.

Files in This Item:

File Description SizeFormat
StuchlikovaP_Analyza trhu_EC_2009.pdf4,89 MBAdobe PDFView/Open
CempirkovaE_Analyza trhu_PS_2009.pdf84,79 kBAdobe PDFView/Open
TrumhovaV_Analyza trhu_PS_2009.doc35,5 kBMicrosoft WordView/Open
Share/Bookmark

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2009 MIT and Hewlett-Packard
Univerzita Pardubice - Univerzitní knihovna UPa - Seico s.r.o. - Feedback